neděle 26. srpna 2012

Dobrá vláknina kakaová


Výrobce: BonaVita
Druh potraviny: Cereálie a musli
Váha výrobku:  350 g

Nutriční informace na 100 g a 30 g
Kcal: 253 g / 76,2 kcal
Bílkoviny:  10,5 g / 3,15 g
Sacharidy:  52,1 g / 15,6 g
Tuky: 5,3 g / 1,6 g
Vláknina: 22 g / 6,6 g

Popis od výrobce:
Vláknina je důležitou, ale stále podceňovanou součástí zdravé výživy. Je důležitá pro správnou funkci zažívacího systému. Navíc potraviny s vysokým obsahem vlákniny navozují pocit sytosti na delší dobu a tím nám pomáhají snadněji si udržovat tělesnou hmotnost.

  • obsahuje méně energie než ostatní cereálie
  • jedna porce, tedy 30 gramů výrobku, dodá čtvrtinu doporučené denní dávky vlákniny (celkový příjem vlákniny má být 25-30 gramů denně)
  • má nízký glykemický index
  • obsahuje pšeničné otruby jako bezkonkurenční zdroj vlákniny
  • je vhodná při redukci tělesné hmotnosti

Složení
: Cereálie 61% (pšeničné otruby, pšeničná mouka celozrnná, kukuřičná vláknina, kukuřičný škrob), Cukr, Kakaový prášek (7,3%), Sušené mléko (laktóza, mléčná bílkovina, rostlinný a živočišný tuk, sušený kukuřičný sirup, aroma), Kakaové máslo, Glukóza, Emulgátor: sójový lecitin, Palmový olej, Aroma, Vitamíny, Vápník

Můj popis:
Zamilovala jsem si tyhle cereálie!! Koupila jsem si je jako krizovku do práce a teď se po nich můžu umlátit :-)… S mlékem, s jogurtem, s jogurtem a ovocem, s jogurtem a medem nebo něčím podobným. Jsou opravdu výborné a hlavně zasytí, pokud snídám tyhle cereálie tak opravdu potom nemám hlad a hlavně ani chutě, takže za mne rozhodně doporučuji ;-)….

Cena: cca 65,- Kč

12 komentářů :

  1. doma jedny mám, teda ne ty kakaové, ty světlé :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ty jsem ještě neměla! Znám jen klasické se skořicí, ale tyhle mě teda lákají víc :D

    OdpovědětVymazat
  3. Taky znám jen ty klasické. Ty máš tyto? Budu se po nich muset kounout :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Měla jsem je jednou a nevím. Dala jsem si je s mlékem a všechno kakao se mi z těch cereálií dostalo a plavalo na povrchu. Ale chuť byla dobrá :)

    OdpovědětVymazat
  5. Adele maš u mě na blogu ocenění :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Kakaové jsem neměla, jenom ty světlé. Ale určitě jsou dobré. Jestli je někdy najdu v akci, tak je vemu :D

    OdpovědětVymazat
  7. vypadají pěkně akorát ta cena..

    OdpovědětVymazat
  8. Ja som tieto u nás na Slovensku ešte nevidela :( Ale klasické škoricové si kupujem, Dobrú snídani milujem :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mám světlé, zaliji nízkotučným kefírem, přidám půl banánu a osladím javorovým sirupem. Výborná snídaně :-).

    OdpovědětVymazat
  10. ahoj,muzu se zeptat,jak poznam kolik je 30g teto vlakniny bez kuchynske vahy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zhruba tři vrchovaté polévkové lžíce - "baj voko" :-D

      Vymazat