úterý 21. srpna 2012

Banánová placka (254 kcal)

1 porce:
1 banán (cca 111 kcal)
1 vejce (80 kcal)
20 g vločky jemné s vlákninou Emco (63 kcal)

Banán pořádně rozmačkáme vidličkou, smícháme s vejcem a vločkama, vše pořádně promícháme. Smažíme na nepřilnavé pánvi.
Já jsem nesladila, přijde mi, že banán je sladký dost.

Jinak já z toho mám tak "trochu" trhanec, ale stejně to bylo výborné a "pošmákla" jsem si :-)... Příště možná ještě přeleju javorovým sirupem. 

9 komentářů :

  1. Teda, to vypadá skvěle. Určitě někdy vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A je to opravdu výborný :-)... příště budu dělat spíš jako lívanečky a rozhodně doporučuji zkusit ten javor. sirup, polila jsem si s ním poslední zbytek a moc se k tomu hodí :-)

      Vymazat
  2. Manžel si dnes poručil k obědu bramboráky a tak bloumám po netu a hledám dietní verzi pro sebe.Kouknu na Tvůj blog a do oka mne praští nadpis Bramborové plasky! Ha ha po chvíli zjišťuji,že to jsou placky banánové :-) no nic,tak jdu hledat dál!

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to senzačně ;)! A určitě to i tak chutná. Už vím, co bude v sobotu na snídani.

    OdpovědětVymazat
  4. Dnes jsem zkoušela, bohužel mi z toho placičky udělat absolutně nešly :D Nechtělo to držet u sebe.. takže z toho vznikla jakási míchanice, ale i tak je to moc dobré :)

    OdpovědětVymazat
  5. tyjo, ňam :)
    a zkoušelas ty palačinky? jen 2 vejce a jeden banán? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Skúsim doma! :) Ale dala by som iba polovičnú dávku vločie a doplnila tvarohom...myslíš, že by to šlo? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Přítel si tam dává ještě kokos, to musí být teprve super lahoda! Já jsem vegan, takže já bohužel nic... Škoda, že pro mě jsou recepty s vajíčkem nepoužitelné, ale některé zkusím zveganizovat :-)

    OdpovědětVymazat