středa 19. prosince 2012

2 recepty na sladký kuskus z trouby


O kuskus jsem se zmínila už ve článku o přílohách (ZDE) a mám zde s ním i spousty receptů (ZDE) a to jak sladkých tak slaných, tentokrát přidávám 2 receptíky na sladký kuskus z trouby a pokaždé jinak :-)... Tak snad se Vám alespoň jeden z nich zalíbí, mne upřímně uchvátil ten druhý :-)....




JAHODOVO-BANÁNOVÝ KUSKUS Z TROUBY (271 kcal)

1 porce:
40 g kuskusu (143 kcal)
60 g banánu (55 kcal)
60 g jahod (21 kcal)
10 g medu (33 kcal)
1/2 KL másla (18 kcal)

Kuskus připravíme dle návodu (zalít dvojnásobkem vroucí vody, promíchat a nechat pár minut stát), zapékací misku vymažeme máslem, do misky přendáme hotový kuskus, poklademe jahodama (opět mám rozmražené, takže jsem přilila i šťávu co se odloučí během rozmražení :-)) a banánem a pokapeme medíkem a pečeme v troubě 15 minut při 180C.


 BORŮVKOVÝ KUSKUS ZAPEČENÝ POD TVAROHEM (271 kcal)


1 porce:
30 g kuskusu (108 kcal)
60 g borůvek (25 kcal)
1 bílek (16 kcal)
100 g odtučněného tvarohu (69 kcal)
10 g pudinku Dr.Oetker vanilka (9 kcal)
50 ml polotučného mléka (24 kcal)
5 g třtinového cukru (20 kcal)

Kuskus připravíme dle návodu (zalít dvojnásobkem vroucí vody, promíchat a nechat pár minut stát),smícháme s borůvkami a dáme do zapékací misky. Tvaroh smícháme s mlékem, cukrem, pudinkem a bílkem, z kterého jsem vyšlehala hustý sníh, tuto směs dáme na kusku a pečeme při 180C cca 20 minut.


Tak který receptík se Vám takhle od pohledu líbí více? :-) ?

27 komentářů :

  1. Mně taky víc láká ten druhý, takovou snídani bych si dala líbit :-)

    OdpovědětVymazat
  2. tééda to je krása :-) mě hrozně zaujal ten s tím tvarohem, jak je na obrázku celá ta miska z jakého množství je dělána? :-) To musela být dobrůtkaaa :-)
    http://fitnessalifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. víc se mi líbí ten první:) ale určitě něco podobného zkusím! paráda!

    OdpovědětVymazat
  4. Ten druhý vypadá úchvatně *_* Myslíš, že by šel udělat i v mikrovlnné troubě?..

    Týna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si nejsem jistá... jde jen o to aby se "upekl" ten tvaroh s se sněhem, možná by to šlo, ale ruku do ohně za to nedám :-)

      Vymazat
  5. Kus kus na sladko miluju! A v kombinaci s tvarohem musí být úžasný! To musim zkusit :-)

    OdpovědětVymazat
  6. ten druhý vypadá výborně:)
    kuskus si dělám spíš na slano, ale jednou za čas i na sladko, s medem a banánem, akorát to nedávám do trouby (jsem líná:D)

    OdpovědětVymazat
  7. Tem pod tvarohem vypadá luxusně. Kradu recept:)))

    OdpovědětVymazat
  8. Ten tavrohovej kusku vypadá úžasně, asi podobný nákyp zkusím, ale s jáhly :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Dala bych si oba, vypadají skvěle. to se bude mezi svátkama baštit

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky, kde si sehnala tu misku prosím? Mám doma samé velké, už delší dobu sháním tak na dvě porce a nikde nevidím dobrou :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhle jsem dostala jako dárek :-(... takže sama nevím, kde by jsi jí mohla sehnat :-(

      Vymazat
  11. Jednoznačně ten druhý!! :) Zkusím ho o Vánocích :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mě se víc líbí ten druhý, ale ani k jednomu nemám suroviny :D Ale ten druhý určitě zkusím akorát tam místo borůvek narvu něco jíného :)

    OdpovědětVymazat
  13. Oooo, mňam mňam, co mi to děláš :D
    Vypadá to moc dobře, určitě zkusím :) A obrázek úplně nahoře je taky moc pěkný, ale určitě ne zdaleka tak chutný, jako ty tvoje dva výtvory :)
    Flekaté lívance nebudou, budou spíš s takovou předvánoční tématikou, uvidíš zítra :)

    OdpovědětVymazat
  14. děkuju, to tedy záhul byl, to je fakt :D mě též láká ten druhý, určo si nějak takto kuskus udělám :)

    OdpovědětVymazat
  15. Je opravdu nutné vmíchat do tvarohu vajíčko? Resp když ho tam nedám ovlivní to nějak chuť? Nebo je to jedno? Vypadá to ale lákavě... :)

    OdpovědětVymazat
  16. Je opravdu nutné vmíchat do tvarohu vajíčko? Resp když ho tam nedám ovlivní to nějak chuť? Nebo je to jedno? Vypadá to ale lákavě... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako bude to dobré i bez toho, ale s tím je to lepší :-D... a nadýchanější :-)

      Vymazat
  17. Jak je ta miska asi velká rozměrově, děkuji Dáša

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj ,muzu si dat ten tvarohovy aj k veceri, kdyz drzim dietu. dekuji moc Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě - jsou to bílkoviny, které zasytí, ale určitě bych k tomu přidala nějaké sacharidy - pečivo, knackebrot a zeleninu (např.)

      Vymazat
  19. Taky by mě zajímalo, jak je ta miska velká? Neumím si to představit. Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jelikož je už bohužel "po smrti" tak jí nemůžu přeměřit :-)... ale tipla bych že je trochu menší než A5 a vysoká asi jako palec :-)... popis nic moc, co :-)...

      Vymazat
  20. Ahoj:) Ten druhý se mi moc líbí:) a na fotce je kolik porcí ?:)

    OdpovědětVymazat
  21. Fajn tipy na kuskus na sladko. Mozna by slo prave pro deti vyzkouset i ve vice variantach - s pridanim kakaa, kavy ci treba cerealniho napoje :) Par takovych receptu znam a nejsou vubec spatne :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, chtěla jsem se zeptat jestli ten pudink se dává uvařený a nebo se jen přidá v prášku?
    Jsou to úžasné recepty.Děkuji

    OdpovědětVymazat