sobota 1. prosince 2012

Cuketové brownies (767 kcal, 1/4 = 192 kcal)

Už tady bylo fazolové brownies, tak jsem musela ozkoušet i cuketové :-)....

4 porce: 
300 g cukety (55 kcal)
50 g medu (163 kcal)
20 g másla (147 kcal)
50 g holandského kakaa (168 kcal)
1 KL skořice (3 kcal)
1 vejce (80 kcal)
40 g celozrnné mouky (142 kcal)
10 g kypřícího prášku (8 kcal)
Pár kapek vanilkového aroma

Cuketu nastrouháme najemno a vymačkáme vodu a slijeme. K nastrouhané cuketě přidáme vše ostatní (máslo rozpuštěné a kousek si necháme stranou na vymzání formy....) a pořádně vymixujeme do hladké hmoty. Přelijeme do formy vymazané máslem a pečeme cca 20 - 30 minut (podle trouby) při 180C.

Stejně jako fazolové brownies i toto bylo úžasné, člověk by neřekl, že je ze zeleniny :-). 

A stejně jako posledních pár víkendů i dnes budou receptíky dva a tentokrát oba sladké, tak odpoledne holky moje :-)....

A když se na nás "mračí" počasí, tak opět něco, ať se namračíme také :-)....
Wikipedie: "Já vím všechno!"
Google: "Já najdu všechno!"
Facebook: "Já znám všechny!"
Internet: "Beze mne jste ale v pr*eli!"
Elektřina: " Tak se vážení uklidníme, jo?" :-)

21 komentářů :

  1. Tak o cuketovém jsem ještě neslyšela! Jen mi připadá trošku mazlavější... Je chuťově lepší než to fazolové? :D

    OdpovědětVymazat
  2. občas bych chtěla být v pozici elektřiny :D usmyslet si a vše zničit :)
    brownies vypadají dobře! ještě jsem je nikdy nejedla.. a je tooolik druhů,nevím které zkusit :D
    jsem zvědavá na 2. receptík :) určitě nějaká dobrota

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem ještě cuketě na chuť nepřišla, ale tohle bych mohla vyzkoušet, jsem na to zvědavá :) jsi mě pobavila, jsem se musela zasmát :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ooo, koukám, že brownies se dělá z čím dál víc netypckých surovin, ale v tom je to kouzlo. Je tam ta cuketa/fazole hodně cítit?
    Jinak ten vtipný odstaveček mě pobavil :D:)

    OdpovědětVymazat
  5. Recept mám hned opsaný :) Fazolové mi moc chutnají, tak alespoň můžu obměňovat.

    OdpovědětVymazat
  6. heeej....tak tohle vypadá naprosto bezkonkurenčně§!!!!!!!....určitě to taky zkusim!:-D.....kde ty všechny recepty sbíráš???

    OdpovědětVymazat
  7. Hahááá!..mňam!..ne,neslintám nad fotkou-co se tu objevil tento recept,neremcala jsem,zvedla se a šla na to-a jako můžu jenom doporučit!..je to krásně čokoládové,ta vůně,ta chuť!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé to mám radost, že to někdo hned zkusil :-) a jsem ráda že chutnalo .-)

      Vymazat
  8. Tak jsem ho upekla je vážně úžasné! Miluju čokoládu a nikdy bych se jí nevzdala a tohle je úžasný kompromis, když nechci šáhnout po té "opravdové čokoládě". :) Navíc to i zasytí, což znamená, že zabiju dvě mouchy jednou ranou, takže není co řešit! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Whats up! I just want to give a huge thumbs up for the great information you’ve right here
    on this post. I will be coming back to your weblog for extra soon.


    my blog post :: seminole state college sanford fl ged

    OdpovědětVymazat
  10. Good day! I just would like to give a huge thumbs up for the great information you may have here on this post.
    I will be coming back to your weblog for more soon.

    my blog ... semiotics the basics chandler summary

    OdpovědětVymazat
  11. Hey! I just wish to give an enormous thumbs up for the nice information you have here on this post.
    I will probably be coming back to your weblog for more soon.


    Also visit my web page; soul train theme party ideas

    OdpovědětVymazat
  12. Hey! I simply want to give an enormous thumbs up for the nice
    information you’ve gotten here on this post.

    I will likely be coming again to your blog for extra soon.


    Review my web-site semiotics graphic design pdf

    OdpovědětVymazat
  13. Hey! I simply wish to give an enormous thumbs up
    for the good data you have here on this post. I will likely be coming back to your
    blog for extra soon.

    My blog: semonin commercial

    OdpovědětVymazat
  14. Hi there! I just want to give a huge thumbs up for the great information you’ve gotten
    right here on this post. I will probably be coming back to your blog
    for extra soon.

    Here is my homepage ... seoul subway map cyber

    OdpovědětVymazat
  15. Seokanzler
    Quality articles or reviews is the crucial to attract the users to pay
    a quick visit the website, that's what this web page is providing. Seokanzler

    Look at my page ... Seokanzler Artikel

    OdpovědětVymazat
  16. Just desire to say your article is as amazing. The clarity iin your post is just nice and i can assume you aree an expert on this subject.

    Fine with your permission let me to grab your
    RSS feed to keep up to date with forthcoming post. Thanks a million and please continue
    the gratifying work.

    Also visit my blog :: adobae photoshop cs6 serial number

    OdpovědětVymazat
  17. Díky za recept, přežila jsem s touto pochoutkou oslavu narozenin bez úhony a výčitek svědomí. Opravdu je to vláčná dobrota!

    OdpovědětVymazat
  18. No tak jsem toho upekla plech, ráno vstanu a koukám, půlka zahučela do taťky jen k snídani. :D A mě taky tohle brownies fakt moc chutnalo. Díky za recept! :)

    OdpovědětVymazat