čtvrtek 18. října 2012

Žampiony na cibulce s polentovou kaší (244 kcal)

1 porce:
40 g polenty (já mám od Alnatury) (138 kcal)
200 ml vody
1/2 KL másla (18 kcal)
30 g cibule (12 kcal)
100 g čerstvých žampionů (36 kcal)
5 g - 1 KL - celozrnné mouky (18 kcal)
100 g rajčat (22 kcal)

Polentu uvaříme podle návodu jako kaši - dáme vařit 200 ml vody, přimícháme polentu, osolíme a mícháme dokud není hustota jako kaše. Na másle osmahneme cibulku pokrájenou na malé kousky, přidáme žampiony, osolíme a opepříme. Žampiony podlijeme trochou vody a dusíme, potom zahustíme lžičkou mouky a povaříme. Podáváme s polentou a rajčátky - já jsem je jen pokrájela a trochu osolila a opepřila.

Tak toto byl můj první "pokus" s polentou a moc mi chutnala - takže doporučuji vyzkoušet :-).

7 komentářů :

  1. Polenta je uzasna na jakykoliv zpusob! Ja miluju hlavne rumunskou variantu, kde se ji tradicne promichana s brynzou a prelita zakysanou smetanou. I kdyz na hubnuti to pravda moc neni...:-)(Bětka)

    OdpovědětVymazat
  2. mám tu ještě tři balíčky, tak jsem zvědavá, jak dlouho to vydržím, ale asi si je zase vezmu do práce, je to takové praktické :) polentu moc ráda vyzkouším, zkusím po ní mrknout, ale žampiony, to pro mě není, pořád tomu nemůžu přijít na chuť...

    OdpovědětVymazat
  3. ty žampionky vypadají hříšně dobře :)

    OdpovědětVymazat
  4. žampiony mám strašně ráda a nad polentou uvažuji slooouho, moc! ;)
    Dneska máme kuře, tak bych si zejtra mohla udělat toto s kuřátkem! .))

    OdpovědětVymazat
  5. A kde mas nejakou bilkovinu?

    OdpovědětVymazat