sobota 20. října 2012

Vločkovo-ovocná kaše s Chia semínky (279 kcal)


I já jsem "objevila" Chia semínka, zatím jsem si je přidávala do jogurtů, mléka s cereáliemi nebo na svou novou oblíbenou kombinaci :-) (psyllium chléb, lučina, ovoce na lučinu - nejraději mám banán - hmmm a posypat trochou semínek) a konečně jsem je přidala i do kaše :-).....

1 porce:
30 g Emco jemné vločky (104 kcal)
10 g Chia semínka (52 kcal)
100 ml polotučného mléka (48 kcal)
50 ml vody
10 g medu (33 kcal)
100 g nektarinky (36 kcal)
1 KL - 3 g - skořice (5 kcal)

Semínka s vločkama zalijeme mlékem a vodou a dáme vařit na mírný plamen (prostě to na sporáku "nenapálíme" naplno :-)) a vaříme, když je kaše správně hustá (vločky jako u klasické kaše a semínka se trochu zvětší a jsou obalená jakoby gelem) tak přendáme do misky, posypeme skořicí, pokrájeným ovocem a zakápneme medem.

Krásné ráno a dobrou chuť :-)

Žádné komentáře :

Okomentovat