pondělí 15. října 2012

Moje nákupy ;-)


   Byla jsem si včera nakoupit, samozřejmně klasiku jako zeleninu, ovoce, jogurty a podobné, přidala jsem pár dalších dobrůtek, tak se musím pochlubit :-).....









Vezmu to hezky zleva :-)....
1) Tesco Healthy living - fitness chléb - tady se nebudu moc rozepisovat, psala jsem o tomhle chlebíku extra článek (ZDE) - je to můj oblíbenec, taková stálice :-).
2) Polenta - o té jsem už dlouho četla a rozhodla se jí vyzkoušet, začnu asi nejdříve jen klasickou kaší, brzy určitě přibude receptík ;-)...
3) Racio Free Style - kmín a brambory -  znám už příchutě rajče a bazalka a sýrové a když jsem viděla tyhle tak jsem je musela přidat na ochutnání :-).....
4) Chia semínka - ehm, zcela ktivně jsem je přesypala do skleničky a pak mi až došlo, že jsem je chtěla vyfotit :-)... Mám je mc ráda, přidávám si je do jogurtů, cereálií s mlékem a chystám se i je zkusit přidat ke kaši a vyzkoušet chia pudinkg, který jsem viděla na internetu, tak snad časem :-).....
5) Bio špaldové lupínky - hned jsem musela ochutnat :-)... moc dobré, příjemně křupavé a s tvarohem  a medem je to delikatesa.
6) Heřmánkový čaj - sušený heřmánek - mňam, čaj jako tkový mi moc chutná a hlavně mám problémy s dásněmi (tlačí se mi moudráky) a heřmánek působí desinfekčně a mne moc pomáhá.
7) Žitné sušenky Dr.Havlíček - jsou výborné, mne moc vyhovuje, že jsou balené po jedné (jedna má kolem cca 80 kcal) takže je nesním všechny, ale hezky po jedné - svačinka do batohu :-).
8) A nakonec moje závislot - sypané čaje - tentokrát ozkouším zelený s jasmínem a mangem....


13 komentářů :

  1. Plentu chci také vyzkoušet, jen u nás nikde není ks ehnání, ach jo!
    Sušenky vypadaí krásně, koukala jsem se po nich na netu a tak jsou strašně drahý, je to tak i ve skutečnosti?;)

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní nákup! Chci zkusit ty žitné sušenky, ale ještě jsem na ně nenarazila...

    OdpovědětVymazat
  3. vidím, že máme rády stejné potraviny:)
    polentu miluju, free style si občas dám ke svačině,podobný chléb si kupuju v Lidlu, a sušenky od havlíčka jsou taky super ( akorát mě rozčiluje ten havlíček na obale :D )

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj nějakou dobu už sleduju tvůj blog a moc se mi líbí, právě se chystám na jogurtové lívance :) mám dotaz, je sice uplně mimo mísu, ale nemáš náhodou nějaké zkušenosti s kokosovou moukou, případně kde se dá sehnat v kamenném obchodě, nechce se mi objednávat z netu a platit 130,- poštovné.. díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel v tomhle případě neporadím :-/... s kokosovou moukou zkušenost nemám a ani si neuvědomuji, že bych jí někde v kamenném obchodě viděla...

      Vymazat
  5. Ty špaldové lupínky si koupila kde? Vypadají dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  6. parádní nákup, opravdu samé úžasné věci... zkusím se u nás podívat po těch semínkách :)

    OdpovědětVymazat
  7. zdravé nákupy miluju! vždycky se vyřádím a pak to mám chuť všechno sníst, haha! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Super :-) ty sušenky od Havlíčka jsem si zamilovala snad hned. je super že jsou balené po jedné :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tyhle články mám ráda :) To když jsme s načšima někde ve větším obchodě tak vždycyk přihazuju nenápadně do košíky a když už jsme u pokladny tak si vzpomenu na vločky a lítám přes celý obchod zpátky do oddělení obilnin kde samozřejmě vezmu dalších sto věcí :D Ano je to příjemné nakupování když to neplatím :D

    OdpovědětVymazat
  10. Super nákup, samé dobrůtky :) Taky mám všechno z toho ráda a polentu mám v plánu koupit už věčnost a pořád jsem nebyla schopná (hlavně že utrácím za jiné blbosti) :D Ale těším se, že s ní třeba přidáš nějaký ten recept ;)

    OdpovědětVymazat
  11. zelený čaj s jasmínem i zelený čaj s mangem mám moc ráda:-)
    tyhle fitness chleby chutnají hrozně zajímavě,čerstvé celozrnné pečivo mám ale mnohem radši:-)

    OdpovědětVymazat