úterý 18. září 2012

Zelená bramborová kaše s vejcem (275 kcal)

1 porce:
150 g vařených brambor (107 kcal)
100 g čerstvého špenátu (33 kcal)
50 ml polotučného mléka (24 kcal)
1 stroužek česneku (5 kcal)
20 g cibule (13 kcal)
1/2 KL - cca 3 g -  másla (18 kcal)
1 vejce (80 kcal)

Brambory uvaříme hodně do měkka, špenát propereme a pokrájíme. Na másle osmahneme cibulku, přidáme špenát a česnek, osolíme, opepříme a podlijeme trochou vody. Špenát přidáme k uvařeným bramborám, přidáme mléko a šleháme. Já si dala kaši s vajíčkem.

Mňam, miluji špenát a tady jsem si opravdu pochutnala a u tohohle receptu jsem se inspirovala u Julie - výborný recept :-) .

7 komentářů :

  1. Něco podobného sem chtěla tento týden dělat :) Jídávali sme to v Chorvatsku a mě to děsně chutnalo! :)

    OdpovědětVymazat
  2. zajímavý způsob si to takhle promíchat :) akorát já bych si dala vajíčko úplně natvrdo, nemám ráda, když mi žloutek ještě teče :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám taky špenát ráda a už jsem kdesi viděla podobný "zelený" recept :D Vypadá to výborně, určitě někdy vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nechápu, že se mi tvé komentáře nezobrazují pod článkem. Mám je jen v e-mailu. asi je někde nějaká bota, musím na to přijít :-)

    OdpovědětVymazat
  5. nádherný žloutek :p i kaše.. určitě vyzkouším

    OdpovědětVymazat
  6. Nechte můj žloutek být :-D... nemám ráda když je "tuhý" :-)....

    OdpovědětVymazat