pátek 30. listopadu 2012

Recept na dvě lehké večeře :-)

ZAPEČENÝ ŠPENÁT S VEJCEM (200 KCAL)

1 porce:
4 plátky dětské šunky (64 kcal)
20 g cibule (8 kcal)
200 g Findus špenát mražený (48 kcal)
1 vejce (80 kcal)
Sůl, pepř

Další výborný fofr večeře :-).... Na dno zapékací misky dáme dva plátky šunky, na to rozmražený špenát smíchaný s cibulkou pokrájenou nadrobno a na to zbylé dva plátky šunky a vejce, které osolíme a opepříme. Dáme do trouby předehřáté na 200 C na cca 20-25 minut.

Já jsem "klepla" vajíčko do šunky, příště ho určitě klepnu jen na špenát, protože mi kousek "utekl" do špenátu a bylo to mnohem lepší ;-).


RESTOVANÉ LUSKY SE ŠUNKOU A VOLSKÝM OKEM (178 KCAL)

1 porce:
150 g fazolové lusky mražené Albert (37 kcal)
20 g cibule (8 kcal)
2 plátky dětské šunky (33 kcal)
1/2 KL - cca 2 ml - oliv.extra panen.oleje (20 kcal)
1 vejce (80 kcal)
sůl, pepř

Lusky spaříme horkou vodou. Na oleji osmahneme cibulku pokrájenou nadrobno, přidáme nakrájenou šunku a osmahneme, po chvilce přidáme fazolky, promícháme, osolíme a opepříme a necháme vše prohřát. Podáváme s volským okem.

Tak a na světě je lehká a výborná večeře :-)... Jinak jak jsem psala v receptu "Oběd mého dětství ;-)" je více možností jak udělat vejce bez tuku, já jsem ho tentokrát "prskla" na pánev po fazolkách....

Jak jsem nedávno psala, fotky a recepty se mi tu hromadí a proto dnes touto formou :-).... Jinak jako vždy Vám přeji krásný den plný úsměvů, protože s úsměvem můžete dojít daleko, ale ještě dál můžete dojít s úsměvem a zbraní :-D…..

6 komentářů :

  1. Bezva dobroty, dala bych si hlavně tu první :-) Jinak věta na konec mě pobavila, super :-D

    OdpovědětVymazat
  2. nikam neodcházím, jen dělám pořádek v článcích:)
    děkuji za podporu:)
    úsměv na tváři mám, ještě tu zbraň!
    recepty vypadají skvěle:) fazolky miluju a špenát čeká na 2. šanci
    přeji hezký den!

    OdpovědětVymazat
  3. špenát miluju, ale k fazolkám si nemůžu najít cestu...za to může školní jídelna, když si vzpomenu na bílou omáčku, ve které plavou tyhle zelený fazolky, je mi zle :DD

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, promin sice to není k tomuto tématu (ale nevím jak se tě jinak zeptat), ale moc by mě zajímalo, jak jsi spočítala u toho "nevařícího" pudinku Creme Ole že půlka balíčku je 23 kcal? Vím že na www.kaloricketabulky.cz je to takto uvedeno, ale podle mě to tak není. Celé "balení bez mléka" suché směsi jak tam píšou, určitě nemá 46 kcal a 8,5 sacharidu. Už jen proto, že na balíčku je v jedné porci 116g 17g sacharidu pokud si dobře vzpomínám, nemám to teď u sebe. Vím že to je počítaný i s mlíkem, ale to by nedalo tolik sacharidů. Lámu si s tím hlavu od včera, kdy jsem si podle tvého receptu dělala puding s vločkama. ale ty kcal mi nějak nesedí..rozhodně tě nechci nijak prudit, jen mě to vážně zajímá. Jinak bezva blog, čtu si ho skoro každý den :)

    OdpovědětVymazat
  5. tak to jsi šikulka, určitě to hravě zvládneš, já ti věřím :) jinak ujídat celý den mandarinky je určitě o moc lepší :) díky za inspiraci, zítra bude na oběd špenát :)

    OdpovědětVymazat
  6. Máš perfektní zapékací misku, nevím v čem bych to vyráběla já, ale vypadá to fakt mňamózně :D A fazolové lusky jsou taky další dobrota :) Mimochodem, pokud si vzpomínám dobře psala jsi mi na blog že máš ráda arašídové máslo, nemáš nějaké recepty s ním, nebo inspirace jak s ním naložit? Sice mi fakt hodně chutná na tom toastu, ale občas to chce změnu :)

    OdpovědětVymazat