sobota 9. března 2013

Ovesná kaše s banánem zapečená pod jogurtem (288 kcal)

To že miluji pečený tvaroh je stará věc :-).... Několikrát jsem i ozkoušela kaši "zapečenou pod tvarohem" (např ZDE a ZDE) a taky jsem zapékala pod jogurtem ( např. ZDE , ZDE , a ZDE ) no a v rámci toho, že kaše zapečená pod tvarohem mi moc chutnala a zapečený jogurt taky, tak jsem to prostě musela zkusit spojit a dopadlo to výborně :-).

1 porce:
40 g emco jemných vloček (139 kcal)
1/2 - 60 g banánu (55 kcal)
1 Albert bílý jogurt (61 kcal)
2 KL - 10 ml - javorového sirupu (33 kcal)

Je to velice jednoduché :-).... Vločky jsem nasypala do zapékací misky a zalila vroucí vodou - tak akorát aby vznikla kaše a nechala vločky chvilku odstát, aby mohly vodu nasáknout, popřípadě dolejeme vodou a promícháme. Banán jsem nakrájela na tenká kolečka a položila na kaši, jogurt smícháme s javorovým sirupem a rovnoměrně přelijeme na kaši s banánem a pečeme v předehřáté troubě na cca 170C po dobu 25 minut.

Jako vždy a každý den všem přeji krásné ráno :-).


19 komentářů :

  1. tvaroh miluje každýý! :D
    nechceš se účastnit? :) zrzunka.blogspot.cz/2013/02/soutezime.html

    OdpovědětVymazat
  2. To musím vyzkoušet. Vypadá to moc dobře. :))

    OdpovědětVymazat
  3. mňam, už viem čo budem mať zajtra na raňajky :)

    OdpovědětVymazat
  4. to vyzerá super, určite vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  5. tak totok určitě vyzkouším hned, jak se vrátím domů, už abych tam byla :D

    OdpovědětVymazat
  6. Hned jak mi přijdou zapékací misky tak vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Můžu se zeptat, jak velká je ta zapékací miska? musím nějakou také zakoupit.. doma žádnou vhodnou nemáme:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady jsem jí fotila vedle metru :-) - http://hubneme-a-zhubneme.blogspot.cz/2013/02/o-vsem-o-nicem.html

      jinak hluboká je asi jako palec :-).

      Vymazat
  8. mňamka.. konečně dneska rodiče koupili banány, tak že bych to zkusila? :D

    OdpovědětVymazat
  9. Vidím že fakt ráda zapékáš :D Každopádně to vypadá moc moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  10. To vypadá skvěle! Ale já preferuji, právě jogurt studený, politý přes horkou, klidně zapečenou, kaši:)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak chuť tohohle by mě opravdu zajímala... jsou tam všechny věci, co miluju!

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to vypadá extra dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Přesně, to tvoje pečení, mňam :) a ještě k tomu ty skvělé zapékací misky. Sakra, musím si aspoň jednu už koupit.

    OdpovědětVymazat
  14. ach, další recept, co musím zaručeně zkusit!

    OdpovědětVymazat
  15. Je to největší lahoda a jako snídaně? No super! Zapékám to do malých mističek po jedné porci a zkusila jsem přidat do ovesných vloček i trochu rozdrcených ořechů a chystám i další obměny. Skvělý, jednoduchý, výborný a rychlí recept. :)

    OdpovědětVymazat
  16. dnes vyskúšané, super...celá rodinka sa ráno "olizovala až za ušami" :)

    OdpovědětVymazat
  17. ahoj, prosim te, da se to jist i za studena?ze bych to udelala den predem?diky

    OdpovědětVymazat