čtvrtek 18. dubna 2013

Sójovo-mrkvová směs s pečeným bramborem a dipem (283 kcal)

1 porce:
1 menší KL extra panen.oliv oleje (20 kcal)
30 g cibule (12 kcal)
90 g mrkve (38 kcal)
30 g sójového granulátu (94 kcal)
15 g - 1 PL - hellmans kečup jemný (15 kcal)
1 menší brambora vař.ve slupce - 100 g (68 kcal)
1/2 Albert bílého jogurtu (31 kcal)
5 g - 1 stroužek - česneku (5 kcal)
sůl, pepř, koření dle chuti

Bramboru jsem uvařila ve slupce, rozkrojila do čtverce, osolila a jemně posypala kořením na americké brambory a dala do rozehřáté trouby. Na rozpáleném oleji jsem osmahla cibulku, přidala mrkev nastrouhanou nahrubo a uvařený granulát a všechno osmahla a poté přidala kečup rozmýchaný v troše vody a ještě chvilku podusila. Směs jsem přendala na talíř, doprostřed dala bramboru, trochu jí "rozevřela" a přelila jogurtem s najemno pokrájeným česnekem, solí a pepřem no a máme hotovo :-).

Možná kombinace sóji, mrkve, kečupu, brambory a jogurtu vypadá "krapet" divoce, ale přitom to bylo výborné a vše se krásně doplňovalo :-)... Takže doporučuji a přeji hezký den :-).


10 komentářů :

  1. Vypadá to moc hezky :) Až si koupím sojové nudličky, inspiruju se :) Ikdyž já bych tam dala i nějakou flákotu, jsem masožrout...:D

    OdpovědětVymazat
  2. Tobě taky krásný den! :))
    Jídlo vypadá krásně, protože soja je můj favorit! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mamka mi včera koupila sojové maso, tak se nechám inspirovat tebou a zkusím to na stejný způsob :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně to vůbec nepříjde divoký, já mam takovýhle směsky ráda! A kde je mrkev a sójové maso, tak to je dobrý vždycky :D
    I tobě pěkný den :)

    OdpovědětVymazat
  5. Musím říct, že jsem tohle neměla vůbec nikdy v životě a slyším o tom poprvé :) Avšak, vypadá to dobře ! :)
    Na mém blogu probíhá GA, jestli budeš chtít můžeš se zúčastnit, budu jedině ráda :) http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to dobře. :) Mňam! Sójové nudličky si také občas dělám. Většinou v kombinaci s paprikou. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam, taky mám ráda sojové "maso" :).

    OdpovědětVymazat
  8. no ňam! vypadá to fakt skvěle, seš šikulka :)

    OdpovědětVymazat
  9. vypadá to chutně, ale sójové maso mě nějak neoslovilo..

    OdpovědětVymazat