sobota 20. dubna 2013

2x banánové lívance a pokaždé jinak


Tak a dnes se podíváme na banánové lívance :-)...

Na jednu stranu žádná novinka, upřímně která z Vás nezkusila banán a vejce a šup s tím na pánev, ale jelikož mi tahle lahůdka zde chyběla, musela jsem se prostě přidat a přicházím tedy dnes s receptíky na banánové lívance :-).

No tak jdeme na to :-).



1) Banánové lívance s tvarohem s příchutí javorového sirupu (274 kcal)

1 porce: 

1 střední banán - 80 g (74 kcal)
1 vejce (80 kcal)
1/2 KL másla (18 kcal)
100 g nízkotčného tvarohu Albert (69 kcal)
10 ml javorového sirupu (33 kcal)

Tak a zde máme tu nejlasičtější variantu :-)... Banán jsem pořádně romačkala vidličkou, přidala vejce a vše pořádně promíchala a na pánvičce s rozpuštěným máslem jsem osmahla lívanečky a k lívanečkům si dala tvaroh smíchaný s javorovým sirupem, protože prostě kombinace banánu a javorového sirupu se mi zdá absolutně dokonalá :-).


2) Banánové lívance s brusinkami (276 kcal)

1 porce: 

1/2 velkého banánu - 60 g (55 kcal)
1 vejce (80 kcal)
20 g clz mouky (71 kcal)
1 menší KL extra panen.oliv.oleje (20 kcal)
20 g brusinek (50 kcal)

Brusinky jsem zalila trochou vroucí vody aby změkly a mezitím jsem opět banán rozmačkala vidličkou, přidala vejce a mouku a vše promíchala, nakonec jsem přidala brusinky a opět promíchala. Rozpálila jsem pánev s kapkou oleje (já mám dokonalou silikonovou mašlovačku, takže pánev vytírám s ní...) a osmahla lívanečky a hotovo :-).... Takže zde je moje další zamilovaná kombinace - banán a brusinky :-)...



Tak copak se Vám líbí více :-)? S tvarohem nebo brusinkama?

23 komentářů :

  1. wow, vypadá to úžasně, určitě si někdy udělám :) Na mém blogu probíhá GA- budu ráda za tvojí účast. http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj! :))
    Lákaly by mě oboje! :)) Ale spíš bych měla větší slabost pro lívance s tvarohem noo! :))
    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  3. Já banánové lívance ještě nezkoušela, ale už cítím, že se to blíží, jen nevím, jestli to není moc v rozporu s mou redukční dietou ...

    OdpovědětVymazat
  4. Mňamka!
    Lívanečky mohu jakékoliv, takže těmi banánovými bych rozhodně nepohrdla. :P

    OdpovědětVymazat
  5. mňam, tak ty první bych si nechala líbit!! :)
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  6. Klasické banánové lívance jsou skvělé, zkusím někdy i ty brusinkové :)

    OdpovědětVymazat
  7. Oboje vypadajú úžasne :) lákajú ma hlavne tie brusnicové

    OdpovědětVymazat
  8. Už dlouho je chci vyzkoušet, takhle pěkně bez mouky, ale ještě s kokosem :)
    Ty tvoje vypadají jako vždy krásně a souhlasím, že banán s brusinkami je vážně dobrý.

    OdpovědětVymazat
  9. mmm lívance..ty já můžu :)

    OdpovědětVymazat
  10. před dlouhou dobou jsem to zkoušela a dopadlo to katastroficky :D ale chystám se vyzkoušet znovu, když už mám nějakou tu menší praxi ve vaření díky kaším a jinejm dobrotám :D

    OdpovědětVymazat
  11. Mňam, obě varianty vypadají dobře:)V poslední době jsem si banány zamilovala:)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak za mě určitě první varianta, taky už jsem si ji dělala :) Brusinky mi vůbec nejedou ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá to skvěle, brusinky mám ráda :) Já jsem minulý týden dělala banánovo-kokosové lívance, taky dobrota :)

    OdpovědětVymazat
  14. tyhle si taky občas dělávám, já jsem celkově na ty lívance teď celkem vysazená :D

    OdpovědětVymazat
  15. brusinky popravde nijak nezarazuju do jidelnicku, ale urcite bych to mela vyzkouset

    OdpovědětVymazat
  16. To do těch prvních lívanců nejde mouka? Ta fotka to nenaznačuje, nicméně z banánu a vajíčka bych nečekal lívanec, ale sladkou vaječnou omeletu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu v těch prvních lívancích není mouka :-)... jinak by to tam bylo uvedené :-)...

      Vymazat
  17. Vynikající!! Zkoušela jsem ty první banánové, akorát místo tvarohu s javorovým sirupem jsem si k tomu dala bílý jogurt s medem :) Nevěřila jsem, že z té "kejdy" (banán s vajíčkem) vznikne lívanec :D Miluju tvé recepty!♥

    OdpovědětVymazat
  18. Mnam výborné dala jsem si je dnes a místo tvarohu jsem si dala bílý jogurt a mohu jen doporučit. :) Tereza N.

    OdpovědětVymazat
  19. ahoj, ja je dělam uz po nekolikate a porad nejspis nevim jak nato, protoze se cele potrhaji pri otaceni..., poradite jak na to?

    OdpovědětVymazat
  20. ...jen jedna připomínka....extra panenské oleje se nepoužívají na tepelné úpravy...

    OdpovědětVymazat