sobota 4. května 2013

Mixit a jejich kaše "Vařila myšička kašičku"


A mám zde čtvrtý den "Mixit maratonu" :-)... První den jsem Vás uvedla do obrazu, proč o Mixit píšu ve článku "3 - 2 - 1 - TEĎ aneb Mixit maraton začíná", druhý den už přišla recenze na první směs "Mixit a jejich Maxisměs Fík", včera zase byla recenze na druhou směs - "Mixit a jejich směs The Morning Kicker" a dnes přícházím s recenzí na kaši :-)....



 Složení:
Ovesné vločky jemné, sušené mléko plnotučné, brusinky, jablko, lískové ořechy, slunečnicová semínka

Oficiální popis od Mixit:
Vydatná a teplá snídaně či svačinka za pár okamžiků? Jasně.. nasypat do půlky hrnečku, zalít horkou vodou po okraj a naše Vaše kaše je na světě.


 


Nutriční hodnoty na 50 g:
Kcal :   197,5
Bílkoviny :   6,5 g
Tuky :   7 g
Sacharidy :   27 g





A jak chutnalo mne :-)?:
První dvě varianty s degustačního mixu jsem vychválila (až do nebe :-)), ale kaše mne trochu zklamala. Tedy, abych to uvedla na pravou míru - rozhodně ne co se týče složení, opět jablíčka, ořechů a semínek tam bylo spousta (brusinky jsem už trochu postrádala, ale může to být i tím, že já jsem brusinkový maniak a mohla bych jich mít všude tunu :-)), ale jsem prostě zvyklá na "svojí kaši", ráno uvařenou a s tím se to zcela jasně nedá srovnávat... Ale těm, co jsou zvyklí na "instant" kaše, podle mne rozhodně bude šmakovat :-)....


Stejně jako předchozí směs i kaše lze objedant samostatně na stránkách Mixitu a to za 149,- 750 g.

A co Vy na to? Kupujete "instantní" kaše nebo jste už jako já "papulky zmlsané" a ovesnou kaši jen domácí :-)?



11 komentářů :

  1. Kaši jsem ještě nezkoušela,ale mamce zrovna včera dorazila,tak společně ochutnáme :))

    OdpovědětVymazat
  2. Kašičky domácí! :) Dříve jsem i ty instantní měla ráda, ale znáš to - po tom, co ochutnáš to nejlepší, už si na průměrně dobré nechceš zvyknout :D

    OdpovědětVymazat
  3. ta jediná mi nějak nesedla, z těch jejich ochutnávek.. radši si udělám kašičku svou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mňááám, to vypadá naprosto úžasně! :) Určitě musím časem vyzkoušet, děkuju za tip!:)

    OdpovědětVymazat
  5. mňam, až na ty brusinky to musí být mňamka - brusinky, rozinky a podobné moc nemusím :)
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  6. taky si dělám svoje vlastní kaše, ale tahle "instantní" mi příjde taková nešizená a rozhodně v ní nejsou ty éčka jako v obchodech, takže bych jí i klidně vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  7. Občas si dělám Emco expres ovesnou kaši natural light, zkoušela jsem si vařit 2x domácí a ani jednou mi vůbec nechutnala, akorát jsem zbytečně zapatlala nádobí. :D

    OdpovědětVymazat
  8. keď už kašu, tak určite vlastnú, ja mám zakaždým chuť na niečo iné a asi by mi vadilo napchávať sa stále tým istým, kým by nezmizlo celé balenie :D

    OdpovědětVymazat
  9. "Svoji" kaši si dělám ráno, když je čas a chuť :), instantní jsem si brávala s sebou do práce na svačinu - ale to už je dávno :) :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já dost často ráno nestíhám, protože špatně spím a tak jsem ráda za takové dobré instantní kašičky :) Vypadá dobře a taky jsem brusinkožrout! :ú

    OdpovědětVymazat