pátek 29. června 2012

Dovolená ...



Milé hubňulky,

jedu na dovolenou. Na cca 3 týdny zmizím, to ale v žádném případě neznamená, že by tento blog končil. Jen budu v končinách (letní dětský tábor), kde internet je neznámý pojem a plánování jídelníčků Sci-fi. Držte mi palce ať tam moc nepřiberu, už teď se toho s klasickým táborovým stravováním děsím - omáčky, knedlíky, máslové bábovky k snídani, bílé rohlíky s paštikou atd. , bohužel neuspějete ani s argumentem o více pohybu, protože tábor organizuji, to zn. spíše kontrola a rozdělování úkolů atd. :-)...

No vše si řekneme a shrneme - a kdy?

17.7.2012 večer  


Zatím tedy nashledanou :-), budete mi chybět ;-).

PS: Nikdy by mne nenapadlo, že mi budou chybět holky, které veskrze ani neznám, ale je to tak! :-)

 

 






20 komentářů :

  1. Ježiši, budeš mi tak chybět.:// Budu na tebe myslet, užij si to a přežij to tam..:) Já budu zrovna v tu dobu na dovolené, takže se "uvidíme" 21.7., budu se na tebe těšit. A určitě vyzkouším několik z tvých receptů:)

    OdpovědětVymazat
  2. Užíj si to a brzy nashledanou :-) Jídla se neděs nějak to dopadne...

    OdpovědětVymazat
  3. Cože?!? :-O Co tu budu těch 14 dní číst a z čeho se inspirovat? Mám štěstí, že prvních 14 dní také nebudu mít vůbec čas :D..
    Ne, hlavně si to tam uží a jídlo nějak pak doženeš ;). Už teď mi chybíš ;)
    Měj se krásně!!

    OdpovědětVymazat
  4. Jestli pobyt organizuješ, budeš v takovém stresu, že z toho spíše zhubneš:D Ne, vážně - budu se moc těšit na další tvé recepty, užij si pobyt a měj se krásně:-*!

    OdpovědětVymazat
  5. Adel, aj ty nám budeš chýbať, ale aspoň že sa vrátiš :-) Myslím že by si tam nemala pribrať, veď keď nebudeš jesť dvojnásobné porcie a trochu budeš mať aj pohyb, tak možno ešte aj niečo schudneš :))Nejako to tých pár dní bez tvojich receptov zvládnem, asi si dám repete tých starších :D Hlavne si to užij!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Koukej si to tam pořádně užít a nestresuj se hubnutím ;-)Uvidíš, že to nakonec dobře dopadne ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak si to hlavně pořádně užij!! :o) a očekáváme sáhodlouhej report :D (tři tejdny jsou dlouhá doba!! :D)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak si to tam užij! Budou mi chybět tvé příspěvky :)

    Jinak s táborou stravou mám taky zkušenosti, jezdívala jsem taky jako dítě, později i jako vedoucí a pravodelně jsem měli co druhý den na oběd knedlíky a pořád nějaké omáčky :D Večer vždy grilovačky a bohaté pohoštěníčko pro nás vedoucí...no děs :D Letos už nejedu, mám brigádu doma, takže se alespoň vyhnu pravidelným letním 2 kilům navrch :D

    OdpovědětVymazat
  9. tak to nám mizíš na dlouho :( hlavně si to také užij a vychutnej :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já myslím, že i jako organizítorka tábora budeš mít dostatek pohybu :) A jídlo se dá vždycky kontrolovat - minimálně množstvím :)

    OdpovědětVymazat
  11. 17.7. tě očekávám!:) Užij si to tam!:)

    OdpovědětVymazat
  12. Achjo, budou mi ty tvoje recepty chybět :( tak at už se nám brzo vrátíš..:) užij si to tam :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já se vždycky děsím jídla, když jedu někam mimo. A to i když jsem u přítele :-D Hlavně si to pořádně užij :-) Ono stejně budeš pobíhat, že to zcela jistě vyběháš

    OdpovědětVymazat
  14. Držím palce, já se taky vždycky děsím jídla někde jinde. :/

    OdpovědětVymazat
  15. dovolenou si užij :) a vykašli se na jídlo, já se na to taky vykašlala a nakonec to nebylo tak hrozný ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahojky! Doufám, že si užíváš!
    Btw: nespřátelíš? :)

    OdpovědětVymazat