pátek 24. května 2013

Palačinky s domácí "nutelou" a rozvarem z jahod (276 kcal)


Přiznám se hned na začátku - domácí nutelou jsem inspirovala u Fitness girl na jejím blogu "Eat with love" :-)....

A okamžitě jsem se do téhle dobroty zamilovala, už jsem si jí i mazala na pečivo :-)... jen jsem tedy proti Monče "nutelu" i osladila....
No a co může být lepšího než spojení palačinek, nutely a jahůdek?





1 porce:

75 ml polotučného mléka (36 kcal)
1 bílek (16 kcal)
30 g celozrnné mouky (107 kcal)
1/2 KL extra panen.oliv oleje (20 kcal)

25 ml polotučného mléka (12 kcal)
10 g Orion kakaa na vaření (20 kcal)
10 g Agáve sirupu (30 kcal)

100 g jahůdek (35 kcal)

Z mléka, bílku, mouky jsem vymíchala těsto na palačinky a na kapce oleje jsem je osmahla - já používám silikonovou mašlovačku - je potom potřeba mnohem méně oleje :-).  25ml mléka jsem dala do mikrovlnky a pořádně ohřála, přidala kakao, sirup a promíchala dokud směs neměla kompaktní konzistenci. No a na závěr jsem jahůdky povařila a rozmačkala a palačinky namazala nutelou a přelila jahůdkama :-)... Bylo to výborné a skvostné, i talíř jsem vylízala, jako když mi bylo o "pár" let méně :-).....


15 komentářů :

  1. To vypadá božsky, já bych to snad ani nestačila naaranžovat a snědla bych to už u plotny :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. ty a palačinky! to je román sám o sobě :) nádhera

    OdpovědětVymazat
  3. No moc se ti povedly! Vypadají skvěle a těší mě, že jsi se u mě inspirovala :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je krása! To muselo být pochutnání po ránu, mňam. Hned bych si dala ´=o)

    OdpovědětVymazat
  5. Wow!
    Hned bych si jednu dala. :)) Obzvlášť teď, když jsem ještě ani nesnídala. :D

    OdpovědětVymazat
  6. vypadá to hezky, také jsem zkoušela dělat domácí nutelu, jen jsem ji dělala v tužší konsistenci z Flory light a jen malého množství mléka a také mňamka :D

    OdpovědětVymazat
  7. To je nádhera ♥ Miluju tuhle kombinaci :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Bože, mňam!! To musím zkusit :))

    OdpovědětVymazat
  9. Ty brďo, v životě jsem neviděla krásnější palačinky!

    OdpovědětVymazat
  10. Až já si jednou sežeru noťas, tak to bude jen a jen Tvoje chyba! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadají úžasně, ale já raději jahody čerstvé, konečně jsou zase dobré :)

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá to fakt skvěle :) Já jsem tuhle nutelu už taky několikrát zkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  13. ty bláho, ty mi děláš chutě :) vypadá to fakt nádherně!

    OdpovědětVymazat
  14. dokonalé :) počkám si až zas budou jahody v akci a vrhnu se na to :D :)

    OdpovědětVymazat