pondělí 6. května 2013

Mixit a jejich směs "Bircher Premium"


Tak už tu bylo skoro vše... úvod v rámci článku "3 - 2 - 1 - TEĎ aneb Mixit maraton začíná" a potom už čtyři recenze na "Maxisměs Fík" , "The Morning Kicker" , "Vařila myšička kašičku" a "Do plavek!".

Dnes přicházím s poslední předmíchanou směsí a to "Bircher Premium" ... Zítra už jen moje kašička a ochutnávky Mixitu končí :-)....


 
Složení:
Ovesné vločky lupínky křupavé, ječné vločky, jablko, rozinky, višně, lískový ořech


Oficiální popis od Mixit:
Müsli ve své tradiční podobě.. Klasika, na kterou nedají dopustit müsli fanatici po celém světě již sto let. Můžete si ho namixovat sami z našeho základu nebo koupit hotové a bohaté tak, jak chutná právě nám. 




 
 Nutriční hodnoty na 50 g:
Kcal :   206,5
Bílkoviny :   5,5 g
Tuky :   5 g
Sacharidy :   34,5 g





A jak chutnalo mne :-)?:
Přiznám se, že ze všech tří směsí musli mne tahle jako jediná zklamala... Rozhodně ne proto, že by nebyla dobrá - to ani náhodou, ale ze dvou důvodů a přitom ani za jeden tahle směs sama o sobě nemůže :-D.... Nemusím celé ořechy a byla jsem natolik okouzlena ostatníma "směskama " :-) (každá měla v něčem neuvěřitelné kouzlo - Maxisměs Fík v banánu a fíkách, The Morning Kicker v kávových bobech v čokoládě a Do plavek! v neuvěřitelném množství jahod a papayi), že tahle "stará dobrá klasika" mne tolik nedostala.... Ale pro ty, comají rádi osvědčenou klasiku tohle bude jasný favorit :-)....

Jinak směs se dá na stránkách Mixitu objednat za 129,- v balení 700 g :-). 
No a jinak tímhle končí testování "předmíchaných" musli, zítra už jen kašička, kterou jsem si namixovala sama a potom už bude zase otravovat jen s "domácím" jídlem :-).


9 komentářů :

  1. Takovouhle směs bych si na mixitu asi nekoupila, proč si budu mixovat jablko, když tam můžu dát kávové boby v čokoládě? :D Těším se na tu tvojí kašičku, a pak taky na tvoje recepty, už mi chybí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a hlavně jablíčko si tam můžu dát sama, co?:D
      ale vypadá to krásně, zase :) ikdyž na recepty se taky spíš těším!

      Vymazat
    2. Přesně tak, kávové boby v čokoládě, lyofilizované ovoce doma těžko vezmu! :D

      Vymazat
  2. tohle bych si nekoupila kvuli tem rozinkam:) nicmene moc dobra recenze:)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za recenze směsí. Já sy müsli mixuju nejraději doma. Škoda, že si netestovala i Dr. Mačatého, vypadá skvěle, hlavně ty pozitivní účinky matchy.

    OdpovědětVymazat
  4. Já si zatím obědnávala z mixitu jen sušené ovoce a ořechy, ale hodně mě láká jejich bezlepkové muslli :) a hlavě miluju tu dózičku :D

    OdpovědětVymazat
  5. přesně jak jsi psala, složením klasika.. já mnohem radši ochutnávám nějaký exotický věci, prostě to co neznám :)

    OdpovědětVymazat
  6. No, klasika. Já mám ráda kokos, kakao, ořechy...musí toho být hodně a musí to být neobvyklé. :D :)

    OdpovědětVymazat