pondělí 25. února 2013

Francouzské toasty - čoko-banánové (270 kcal)

1 porce:
2x Tesco toust tmavý (120 kcal)
1 bílek (16 kcal)
50 ml polotučného mléka (24 kcal)
1 ml - 1 KL - javorového sirupu (17 kcal)
1/2 - 60 g banánu (55 kcal)
1 kostička - 6,9 g - Tembadoro 80% (38 kcal)

Mléko, bílek a javorový sirup jsem smíchala v hlubokém talíři a namočila v této směsi oba chleby a nechala je tekutinu "nacucat" a mezitím jsem banán pokrájela na plátky a čokoládu nastrouhala na struhadle.
Rozpálila jsem teflonku a oba chleby z jedné strany "osmahla" na jeden z plátků jsem nakrájela banán a ten jsem posypala většinou čokolády (rozhodně doporučuji sypat čokoládu lžičkou :-D - nejdříve jsem chtěla prsty, ale přece jen jemně nastrouhaná čokoláda v ruce - která sama má nějakou teplotu - nad pánví není zrovna šikovné :-D) a přiklopila druhým toastem a otočila. Po chvilce jsem toasty přendala na talíř a posypala zbytkem čokolády.

Byť je popis delší tak jde o snídani, která je rychlá a výborná :-).... Doporučuji ozkoušet.
Jinak o čokoládě, kterou jsem zde použila jsem Vám už i psala a to zde.

12 komentářů :

  1. miluju cokoliv s bananem a cokoladou! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, proč ty mi musíš tak často dělat takové chutě?!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle bude moje páteční snídaně.. Konečně jsem vyzkoušela muffinky z mikrovlnky, tak se vrhnu na další dobroty..:)

    OdpovědětVymazat
  4. Dnes jsem si na tebe při nakupování vzpomněla! Jdu si to malou samoobsluhou a z regálu na mne kouká Dobrá vláknina kakaová! Ale né ta nová jemná - ale stará o které jsi psala a smutnila, že ti ji už nevyrábějí..:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle vypadá více než božsky, to musím vyzkoušet! Moc děkuju, úplně se mi sbíhaj sliny! Jo, takhle večer! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to úžasně, kombinace banánu a čokolády je dokonalá! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hlásím se po mé dlouhé odmlce! :(
    toasty vypadají krásně, já je znám buď jen na slano, nebo s jablkem..
    Toto je pro mě dobrá novinka! :))
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  8. tak to musím hned zítra vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
  9. Nemám teflonovou pánek, takže první toast se krapek rozpadl, ale je to dobrota!

    OdpovědětVymazat