úterý 5. února 2013

Žampiony s volským okem (274 kcal)

Tak a jedna mega rychlovka, kterou jsem využila jako večeři než jsem vyrazila "do víru nočního města" na oslavu :-).....

1 porce:
1/2 KL másla (18 kcal)
20 g cibule (8 kcal)
100 g žampionů (36 kcal)
1 vejce (80 kcal)
1 plátek chleba Arizona (121 kcal)
50 g rajčátek (11 kcal)

Už to nemůže být jednodušší :-)... Na másle jsem osmahla cibulku, přidala žampiony, podlila trošičkou vody, osolila, opepřila a chvíli nechala na pánvi a průběžně promíchávala, potom žampiony shrneme na stranu a klepneme do volného prostoru vejce, opět osolíme a kdo miluje pepř jako já, tak opepří :-).... Když je vajíčko podle toho, jak kdo ho má rád (já mám ráda třeba trošku tekutější žloutek...) tak přendáme vše na talíř a dáme si s oblíbeným pečivem (nebo nahradíte jakoukoliv jinou přílohou) a já si přikrojila rajčátko...

Takže stejně jako vždy - opět krásné ráno... :o).

5 komentářů :

  1. Je teda fakt, že obykle preferuju spíš sladké snídaně, ale teď mám takovou chuť na tohle, že jí nespíš zítra oželím :X Děkuju za připomenutí! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Žampiony miluju, volské oko miluju, ale tuhle kombinaci jsem ještě neměla. Díky za inspiraci, vyzkouším. Akorát ne na snídani, protože ta musí být u mě jedině sladká! :D

    Zvu Tebe i Tvé čtenáře ke mě na blog, kde pořádám první giveaway! :)

    http://www.d-f-n.blogspot.cz/2013/02/prvni-giveaway-dietar.html

    OdpovědětVymazat
  3. Dneska se jde na to :). Mám tady žampiony, který už se musí sní, tak akorát toho využiji. Perfektní :) Vůbec by mě to nenapadalo spojit s volským okem :)

    OdpovědětVymazat
  4. žampiony a celkověě houby mám moc ráda! :)) Jen nevím, kde nějaký sehnat, ty balené z obchodů jsou akorát tak na p... :D vím, o čem mluvím! :D

    Ale super recept! :))
    Tob+ krásný den! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Dnes jsem koupila žampiony a ve farmářské prodejně domácí vajíčka, tak už vím co budu mít zítra na snídani.

    OdpovědětVymazat