sobota 26. ledna 2013

Bezvaječné banánové lívance (284 kcal)

1 porce:
80 g banánu (74 kcal)
60 ml polotučného mléka (29 kcal)
30 g celozrnné mouky (107 kcal)
1 menší KL extra panen. oliv. oleje (20 kcal)
50 g borůvek (21 kcal)
10 ml - 2 KL - javorového sirupu (33 kcal)

Banán jsem pokrájela, dala do misky a rozmačkala vidličkou, přilila mléko a promíchala a postupně přidávala mouku a opět promíchávala, aby vznikla jednolité těsto. Na kapce oleje jsem osmažila dva větší lívance, jeden jsem posypala borůvkama a přiklopila druhým lívancem a pokapala sirupem.

Holky, byla to lahoda, rozhodně doporučuji ozkoušet :-)... Borůvky samozřejmě můžete nahradit čímkoliv jiným :-)... Jinak moje zásoba se už taky sakra tenčí... už jsem si musela nechat přivézt poslední balík (všechno se mi nevešlo do mého mini mrazáku a tak jsem si je uskladnila u kamarádky, která má s manželem hospodský mrazák :-D...).

13 komentářů :

  1. zásoby se tenčí,ale furt nějaké máš! :D:( to není fér!:D
    jaký má vliv když tam nedáš vajíčko?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevím, ale je to super varianta pro dny, kdy dojdou:-) B.

      Vymazat
  2. Přesně tak a my ti je tak závidíme :D
    lívance bez vajíčka mě překvapily, neumím si to bez něho představit. Né kvůli chuti, ale jak se znám, určitě by se mi trhaly a nedržely při sobě.
    Ale tobě se povedly na výbornout. Byl z nich ten banán cítit hodně?

    OdpovědětVymazat
  3. Také máme doma mini mrazák a tak naše zásoby dáváme k babičce, která má mrazák asi 2 m vysoký! :D

    Lívanečky vypadají krásně. KDyž jsem se snažila udělat jednou lívance bez vajec, vznikla z toho jen jakási směs alá hrudky a né placka! :D:D

    Měj se krásně..:)

    OdpovědětVymazat
  4. Lívance patří k mé nejmilejší snídaní a v kombinaci s borůvkami taju

    OdpovědětVymazat
  5. opět ukládám a děkuju, zatím jsem líná připravovat takovéhle snídaně, ale závidím ti je a věřím, že moje chvíle přijde :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to moc dobře, asi mám zítra o snídani postaráno. :) Doufám, že nám ještě zbyly banány. :D

    OdpovědětVymazat
  7. nojo, super pro dny kdy vejce nejsou :)

    OdpovědětVymazat
  8. Šmarjá zase banány, mňaaaaaaaaaaaaaam ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou vynikající,dnes jsem dělala ,děkuju za úžasný recept <3

    OdpovědětVymazat
  10. Nevím proč ale lívance se mi vždy hned přichytí..:/ opravdu jsou dělané na kapce oleje?já zkoušela naa podruhé i více oleje ale stejně,bez vajíčka ne a ne..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je to cca menší KL nebo půlka... může to být i kvalitou pánve...

      Vymazat