pátek 4. ledna 2013

Cuketa plněná tuňákem (261 kcal)

1 porce:
1 balení tuňáka Calvo ve vl. šťávě (59 kcal)
100 g rajčat (22 kcal)
30 g cibule (12 kcal)
1 plátek Eidamu 20% (39 kcal)
150 g cukety (28 kcal)
150 g brambor vař.ve slupce (102 kcal)

Troubu předehřejeme na 180C, cuketu vydlabeme a posolíme. Rajčata a cibulku nakrájíme a smícháme s tuňákem a touto směsí naplníme cuketu, dáme do pekáčku (já přidala i brambor nakrájený na plátky, aby se pěkně opekl...) a pečeme cca 20 minut, potom na směs v cuketě dáme sýr a necháme ještě chvilku v troubě a máme hotovo :-)....

Takže holky, Vám přeji krásné ráno, mne je konečně trochu lépe, ale dnes ještě volno a na noční až zítra... Už se doma přece jen trochu nudím :-)... 
Nemáte tip na nějaký pěkný film? Ale něco ne moc známého, klasiky mám už zkouknuté :-)... Tip pro Vás - "Barevný závoj" - nádherný film a ke všemu tam hraje Edward Norton, kterého žeru :-D.... 


4 komentáře :

  1. cuketu mám moooc ráda, ale teď v zimě to s ní bude slabší, když kilo u nás v bille stojí stovku:/ oproti tomu, kdy jsem ji v létě dostávala od přítele ze zahrádky a nebo byla i v obchodech skoro zadarmo je to rozdíl...:D

    OdpovědětVymazat
  2. M. má pravdu, ale tvůj recept vypadá zase úžasně, sakra, kam na ty recepty chodíš? :D

    OdpovědětVymazat
  3. jediné - mňam!
    a film - nedotknutelní :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to skvěle.. Škoda jen, že cuketu jse viděla naposledy v létě! :(
    MYslíš, že by se to dalo udělat i s lilkem nebo něčím podobným? :))
    Nevím na co seš, jestli komedie, vážné filmy a tak..
    Mě se líbil akčňák Bez dechu, pak komedie Těsně vedle, Zohan- krycí jméno kadeřník, Diktátor...

    OdpovědětVymazat