úterý 8. ledna 2013

Polentová kaše s jablečným tvarohem (286 kcal)

1 porce:
40 g poletna Alnatura (138 kcal)
100 ml polotučného mléka (48 kcal)
100 ml vody
75 g nízkotučněného tvarohu (52 kcal)
50 g jablka (31 kcal)
5 ml - 1 KL - javorového sirupu (17 kcal)

Jablíčko nastrouháme a smícháme s tvarohem a 2 PL (20 ml) mléka a pořádně promícháme. Polentu s mlékem (80 ml) a vodou přivedeme k varu a uvaříme kaši, do misky dáme půlku kaše, tvaroh s jablkem a zbylou kaši a pokapeme javorovým sirupem.

Včerejší ranní rychlovka, ale moc dobrá :-)... Včera jsem Vás ani nestihla holky oběhnout, to byl zase den... po noční jsem šla na denní - zaskakovala jsem za kamarádku, co hlídá děti v rodinně, kde jsem je dříve hlídala já a zapomněla jsem, jak jsou malé děti náročné :-D... Takže jsem přišla domů v šest večer, "na chvilku" si sedla na gauč a před chvílí jsem se probudila :-D.... Takže si jdu udělat snídani, dát si pořádnou vanu a pak se hned podívám, jak jste se měly :-)....

3 komentáře :

  1. Mohu se zeptat, co děláš za práci? Ať vim, jaká to mrcha tě takhle vycucává! :D

    Každé tvé jídlo vypadá skvěle, vážně ti patří veliké díky za každodenní inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna mám doma všechny ingredience.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vůbec mi polenta nechutnala a kromě knedlíku jsem nevěděla jak ji použít.Tady najdu recepty(a to přímo skvělé a rychlé)snad ůplně na všechno.Moc díky.

    OdpovědětVymazat