čtvrtek 31. ledna 2013

Palačinky plněné špenátem (284 kcal)


Mám tu sladké palačinky na sto způsobů, ale slané ani jedny a to přitom, když jsem bydlela na střední s rodiči tak moje nejoblíbenější byly právě ty se špenátem :-)... Rozhodla jsem se to napravit a máme tu premiéru - poprvé palačinky naslano :-)....

1 porce:
1 vejce (80 kcal)
25 g celozrnné mouky (89 kcal)
50 g polotučného mléka (24 kcal)
2 plátky dětské šunky (33 kcal)
80 g Findus mraženého špenátu (19 kcal)
1 plátek Eidamu 20% (39 kcal)

Z vejce, mouky a mléka jsem klasicky připravila těsto na palačinky, akorát jsem přidala trochu soli a pepře a na rozpálené teflonce jsem udělala dvě palačinky. Špenát jsem si předem rozmrazila a na každou palačinku jsem položila plátek šunky, špenát a zarolovala a nahoru dala sýr. Kdo chce může dát na chvilku do trouby/mikrovlnky, aby pořádně povolil. (Já jsem na to už měla chuť a byla jsem líňoučká :-D....)

Už si s tím přijdu trapná - jako vždy krásné ráno :-D - ale co jiného ráno popřát, že? Maximálně příejmnou snídani a klidné ráno beze spěchu... což v pracovním/školním týdnu je přece jen pro někoho luxus, že :-D...

11 komentářů :

  1. prdlajs trapná, ráno bez tvého článku a přání by nebylo ráno! :)
    špenát jsem si v poslední době moc oblíbila, a to jsem ho nenáviděla :D a palačinky na slano mám radši jak ty na sladko, takže ukládám! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se snad díky tvým palačinkám budu muset naučit, aby se mi při otáčení nerozthaly. Proto jsem smažení palačinek vzdala, je z toho trhanec :-) Ale asi se to naučím abych si mohla dát :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam :) Podobné palačinky jsem měla nedávno :) Dávala jsem do nich taky špenát, sýr a ještě uzený losos nebo šmakouna :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak palačinky musí být výborné.. Přeci jen špenát sám o sobě je lahoda a když se k tomu přidá palačinka! :))

    Také i tobě krásné, odpoledne! :D

    OdpovědětVymazat
  5. no výborně! Jsem palačinková, takže typ na oběd parádní :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to nádherně :) O špenátových palačinkách jsem už hodně slyšela, ale zatím jsem neměla tu čest :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, mám dotaz. Jsem v kuchyni začátečník a nevím, jestli mám použít lítky špenátu nebo ten drcený. Když dám ten drcený, nebude to moc tekuté? A naopak, kdybych dala pokrájené listy, nebude se to rozpadat?
    Děkuji moc :-)

    Jinak ti smekám velikou pochvalu a poctu, tento blog už čtu nějakou chvilku, a nacházím zde spoustu inspirace. A údaje o kcal jsou také super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za 1. se omlouvám za opožděnou odpověď :-).... za 2. moc děkuji za pochvalu :-) a nakonec - já jsem použila drcený mražený, kupuji findus, vyhovuje mi i v tom, že to není velká zmražená kostka, ale malé kostičky po cca 10g, takže se dá krásně odsypat jedna porce a nemusím rozmrazovat celé balení :-)

      Vymazat
  8. Miluji špenát! Palačinka s ním musí být bombastická. Vypadá to krásně :). Udělala si mi chuťě :)

    OdpovědětVymazat
  9. Špenát mám moc ráda a ve společnosti palačinek to musí být přímo božíííííí :)

    OdpovědětVymazat