čtvrtek 27. září 2012

Jogurtové brambory (227 kcal)

1 porce:
150 g vařených brambor (107 kcal)
100 g Albert bílý jogurt (41 kcal)
50 g Ricotta Italat (70 kcal)
1 KL - 10 g - francouzská hořčice Snico (9 kcal)
sůl, pepř

Brambory jsem oloupala a nakrájela na měsíčky a dala vařit, když byly uvařené, tak jsem je scedila a dala na plech na pečící papír, osolila a dala na chvíli do trouby. Jogurt smícháme s ricottou, hořčicí a podle chuti dochutíme solí a pepřem, popřípadě čerstvými bylinkami nebo kořením dle chuti.
Potom už je podáváme brambory s touto jogurtovou směsí.

Já jsem si k večeři přidala ještě salátek ....

4 komentáře :

  1. Brambory miluju na všechny způsoby a takhle snad úplně nejvíc! Zítra si je taky udělám :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Adele, tak tímto jsi mě nadchla, hned jak to půjde, tak si je udělám :)

    OdpovědětVymazat