čtvrtek 20. září 2012

Jogurtová zmrzlina alá brambůrky (149 kcal)

1 porce:
1x Activia bílý jogurt (83 kcal)
1 KL - 7 g - medu (23 kcal)
100 g broskve (43 kcal)

Jako většina receptů zde, je i tohle velice jednoduché :-)....

Všechny tři suroviny dáme do mixéru a rozmixujeme, směs dáme do pytlíku a ustříhneme růžek. Na připravenou podložku (např. tác) děláme puntíky....stále děláme puntíky....a ještě chvilku :-).... Když máme hotovo dáme zamrazit, ideálně alespoň přes noc... A potom? Hotovo a můžeme svačit, mlsat, cokoliv co chcete :-)....

Tento recept jsem si našla u Julie, která to pojmenovala Froyo bites (já to mám problém napsat, natož vyslovit, proto jsem si to přejmenovala :-)).

7 komentářů :

  1. Frojo bajts :D Už to taky musím zkusit, jsem 100let za opicema :X :D

    OdpovědětVymazat
  2. Bezva blog plný skvělé inspirace! Určitě tu nejsem naposledy :-)

    http://andy-and-her-weight-loss-journey.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Nevím proč, ale nezobrazil se mi tvůj komentář na blogu - mam ho jen na mailu... Jj, máš pravdu, že peníze v této sféře žádná sláva.

    OdpovědětVymazat