pondělí 10. září 2012

Ovocný bulgur (238 kcal)

1 porce:
30 g bulguru (110 kcal)
100 g jahod (35 kcal)
50 g jablka (31 kcal)
50 g hrušky (32 kcal)
1/2 Albert bílého jogurtu (30 kcal)

Bulgur uvaříme podle návodu a necháme vychladnout. Jahody, jablko a hrušku pokrájíme na malé kousky a smícháme s bulgurem, přidáme jogurt, promícháme a máme hotovo :-)....

Dobrou chuť ;-)...

PS: Když jsem koukala do kategorie "recepty s kcal" tak mi přijde, že je to stále takové zmatečné, tím jak je tam toho tolik, napadá Vás nějaké vylepšení, jak by se Vám zdál seznam přehlednější, či co by Vám vyhovovalo lépe :-)??

8 komentářů :

  1. Já bych rozdělila ještě saláty na vegetariánské a s masem.. :) To je jediné čeho sem si teď ráno dokázala všimnout ;) :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já ještě s bulgurem neměla tu čest, ale vypadá to dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem neměla s bulgurem tu čest (myslím- ta má paměť :D). Asi ho budu muset ochutnat! Jinak to vypadá opět famózně! :)

    OdpovědětVymazat
  4. ještě nikdy jsem nedělala ani kuskus, ani jáhly, ani bulgur na sladko! konečně se k tomu musím odhodlat :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta kategorie je fajn, pro přehlednost by bylo fajn recepty seřadit podle abecedy.

    OdpovědětVymazat
  6. já vím, že se opakuji, ale kloubouk dolů za tvoje nápady :) jinak bulgur jsem ještě neměla...

    OdpovědětVymazat
  7. Nějak bys mohla ještě rozdělit do dalších kategorií "Další jídla" a pak mě napadá ještě seřadit to podle abecedy, ale to podle mě není nutné. Jinak se mi zdá že je to celkem přehledné a třeba já se v tom dobře orientuju :)

    OdpovědětVymazat
  8. To tvé jídlo je všechno taková nádhera :-)
    hned bych si dala :-)
    nechceš se spřátelit? :-)
    http://fitnessalifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat