čtvrtek 20. září 2012

Poděkování a „narozeniny“

Holky moje drahé,
když tedy počítám i blog.cz tak ještě nic neslavím, tam jsem fungovala od 16.2.2012, ale zde, na blogspotu, jsem od 19.6.2012, takže to včera bylo spíše takové čtvrtroční výročí a za ty tři měsíce jsem zde měla celkem přes 22.000 zobrazení – za což Vám moc děkuji :-)…

Opravdu mne těší, že si to nepíšu jen tak pro sebe, aneb do šuplíčku :-)…. Také díky blogu a tedy i Vám, mne za dobu fungování blogu začalo vaření neuvěřitelně bavit, takže s recepty Vás jen tak otravovat nepřestanu :-)….

Mám z toho radost, že i přes veškeré nezdary posledního měsíce o kterých jsem Vám psala (znovu děkuji za Vaše komentáře u těchto článků, které byly plné milých slov a podpory – pro info – v pondělí jsem si oddělala zápěstí na trampolíně a v úterý mi to samé zápěstí přibouchl kamarád do dveří od auta – už jsem neměla ani sílu brečet :-D, samozřejmě je to na levé ruce, přece jsem levák, jinak by to nebyla sranda) dnes asi snesu všechno :-), takže i kritiku – pusťtě se do mne – co Vám zde chybí a přebývá, ať si Vás tu i nadále udržím ;-)….

Vaše Adele

4 komentáře :

  1. to přeci zaslouží blahopřání :) já jsem moc ráda, že tu jsi a není den, kdy bych se nepřišla podívat, co je u tebe nového :) a s recepty jen otravuj, já se ráda přiučím :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já se taky přidávám ke gratulacím. Jsem ráda že tu jsi, protže jsi pro mě velká inspirace. A díky tobě vím že jde vařit zdravě a chutně. Doufám, že budeš pokračovat co nejdéle a budu to držet palce :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulaceee :))
    Tady zbožňuju brusinky, za chvíli o tom tvarohu bude článek na blogu. ;)

    Mně se moc nechce psát množství, většinou to odhaduju, jen třeba rýži a těstoviny uhodnout nedokážu, to si vážím, dávám si tak 50g a bohatě mi to stačí. :D
    Ale určitě mám takové průměrné porce, necpu se ani nehladovím. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju k výročí blogu :) A rozhodně nás dále zásobuj receptama, protože těch není nikdy dost. A pokud bych měla kritizovat tvůj blog nebo psát co mi tu chybí dalo by mi to doopravdy hodně práce, protože máš všechyn články vymakané, našla jsem tady spoustu rad a tipů a řekla bych, že je tu všeho akorát, ani zbytečně moc a ani málo, takže jen tak dál a hodně návštěvnosti do budoucna :)

    OdpovědětVymazat