sobota 15. září 2012

Letem světem, aneb co najdete v mé kuchyni :o) ...

   Včera jsem chtěla uklidit kuchyni, samozřejmě jsem se vyjma nádobí k tomu nedostala... no kdybych chtěla, tak bych se k tomu dostala, ale když ono se nechtělo. Tak lelkuju po kuchyni a říkám si co tady, uvařeno mám, uklízet se mi nechce - ok, alespoň se "pochlubím" co vše jsem do své "mega velké" kuchyňky schopná napěchovat :-).....


Ano, lednice... Byla akce na Activii, což je vidět :-)... dále bílý jogurt, activie s musli - když nestíhám připravit snídani, jako krizovka, většinou přidám potom ještě ovoce. Cottage, šmakoun, schovaný tvaroh v zadní části, přesnídávka, žampiony v plechu, jahůdky, nektarinka, banán, jablka a v krabičce kus hrušky... Salátovka, cuketa, nakládačky ze zahrádky, citrony, spoustu rajčat :-)... Vajíčka, máslo, flora light, francouzská hořčice, marmeláda od maminky, lučina linie s vlákninou, polotučné mléko, víno :-), olivy a kečup. Maso a šunku kupuji vždy čerstvou, proto ta absence:-)... A v mrazáku? Nějaké pečivo, tortilly, zelenina, pangasius a nanuk Míša :-)....

Bordeeel :-)... Express panzani, Albert bio celozrnná vřetena, kuskus, rýže, bulgur, jáhly, hladká mouka, celozrnná mouka, sójový granulát, sójové kostky, sušené brusinky - rozinky - švestky - meruňky, mandle, med, zbyteček javorového sirupu, ovesné vločky Emco s vlákninou, vzadu schovaná pohanková krupice, rychlá jáhlová kaše, kafe, Vitakáva, za kafem schované Granko - aby nelákalo :-), spostu čajíků, neuvěřitelné množství koření, solyml, bujon, sůl, sušené houby, chilli v mlýnku, pepř v mlýnku, hrubá sůl, vanilkové a mandlové aroma, pudinky, holandské kakao, kypřící prášky, vanilkové a skořicové cukry a kyp. prášek do perníku... :-)...


A na řadu přichází odkladiště :-)... Dobrá vláknina kakaová - má oblíbená - najdete jí i v oblíbených potravinách, moje směs z Mixitu, třtinový cukr, zelený čajíček sypaný, sypaný čaj pro dobrý spánek co mi byl přivezen z Litvy :-), vespod nacpané Racio knackebroty s vlákninou, folie a alobal - to nejim - čestný skautský :-).... A co není vidět? Hned vedle stojí olivový olej extra panenský, slunečnicový olej a ocet balzamiko a asi další tuna sypaných čajů :-) ....


Další prostor - teď mi začíná připadat, že moje kuchyně je nafukovací :-).... Tekmar vločky, olej, zásoba sójových kostek a nudliček, zásoba Emco vloček, krekry, rýžové nudle, Racio rýžové chlebíčky s příchutí sýru, okurky... a co opět není vidět? Brambory, cibule, česnek, mixér a spousty a spousty krabiček :-)... Holt když si stále nosím do práce snídaně, svačinky a obědy tak jsou potřeba :-)....




Miluji čajíčky a hlavně sypané... pytlíkové mám jako krizovku a hlavně pro návštěvy, co sypaným čajům neholdují... Teď holduji především zelenému, čaji pro klidný spánek (ono to nefunguje, ale chutná výborně :-D....), heřmánkovému a MÁTOVÉMU... a co je lepší než doma sušená máta ze zahrádky?? Tuhle várku jsem dostala od známé z její zahrádky co má v u chatu v horách - luxus :-)... Teď nesmím být lína (udělám to přesně až tohle dopíšu - rozhodnuto :-D) a otrhám lístky a nacpu je do sklenice...






Moje minutka :-)... Mám ji z nanu-nanu (na tomhle obchodě mám závislost...) a je úžasná v tom, že je magnetická, takže šup na lednici a konečně jí nemusím hledat :-)...




A nakonec moje nejoblíbenější hrnečky :-)... půllitráček je světle modrý se žlutýma tečkama a je z půdy :-D... našla jsem ho u babičky na půdě v krabici a oblíbila si ho, takže putoval do mé kuchyně. Bílý hrneček na kávu, který jsem dostala od maminky a nakonec moje velká láska - termohrnek... Ten jsem si pořídila na kávičku, nestál ani moc a hlavně má užasné zavírání - je to jeden z těch, co se Vám může poklopit v tašce a nic se nestane a hlavně opravdu udrží pití dlouho teplé...




A samozřejmě další nádobí, spoustu věcí mám jak u trpaslíků ve zmenšené verzi :-)... Od maminky k Vánocům mini zapékací misku, od kamaráda mini hrnec na jednu porci kaše/brambor nebo těstoviny a spousty dalšího různého bordelu :-D....

16 komentářů :

  1. Už chci taky vlastní kuchyň! Já mám všechny svoje vlastní zdravé věci uložené v krabicích od bot a v taškách ve svém pokoji.. Když si dám něco do lednice, co musí být v chladu, naši hned zase nadávají, co si to kupuju za sr****.. takže to mám doma složité :D Ty celozrnné vřetena z Albertu si musím hned v pondělí jít koupit :)

    www.sunnyym.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní zásoby, máš v tom skvělý systém a i to složení je na jedničku s hvězdičkou:-*!

    OdpovědětVymazat
  3. jů, to je dobrůtek a hezkých zásob :) já jsem teď na nějaký pátek sama a začínám se postupně rozprostírat po celé kuchyni :D ale pak si zase budu muset vystačit s malým šuplíčkem :(

    OdpovědětVymazat
  4. Odkud je prosím ten hrneček?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho kupovala na Pankráci v Arkádách - stánek s kuchyňským nádobím před Intersparem, ale mají ho i na Andělu - obchod s nádobím hned dole - mám pocit, že je hned u Sparkysu :-)

      Vymazat
    2. Tak to je pro mě úplně mimo - jsem z Moravy, od Brna. Ale díky:-)

      Vymazat
    3. Teď jsem na to koukala, na internetu už není možné ho koupit :-( (http://termosky.heureka.cz/bergner-bg-7520/) ale oba ty obchody, kde vím, že ho mají jsou BergHOFF - tak kdyby to jsi měla někde v okolí :-)

      Vymazat
  5. Páni, super zásoby. A ta minutka je roztomila, to se ani nedivím, že vaříš takový super jídla v takové kuchyni ti to musí jít samo :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jéééj ty to más všetko krásne usporiadané a upratané...u teba by som chcela bývať :D

    OdpovědětVymazat
  7. jůů.. no máš tam spoustu dobrůtek Tak ti závidím, že máš vlastní kuchyň! Já už se těším až za rok vypadnu na vysokou a nebudou mě lákat ty nezdravé věci rodičů a bráchy :D Připadám si u nás v kuchyni hrozně utlačovaná, když nemůžu mít ani svoji poličku s mým jídlem :D

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasné, nejlepší je doma nemít žádné sladkosti a ostatní nezdravé potraviny, protože potom tě nemá co svádět k tomu abys to snědla :D Já jsem dneska navštívila úžasný obchod se zdravým jídlem a už vím kde budu nakupovat až jednou budu vlastnit vlastní kuchyň :D

    OdpovědětVymazat
  9. Taky bych to chtěla mít tak uspořádané! :D Ale řeknu ti, jsou úchylná na mističky, hrníčky a talířky! :D :D

    OdpovědětVymazat
  10. Takže bydlíš sama?
    Já bych chtěla mít v kuchyni jen to svoje jídlo, bylo by to jednodušší. :)

    OdpovědětVymazat
  11. jojo, my co bydlime sami se mame paradnicky, vid? :))

    OdpovědětVymazat