úterý 25. září 2012

Banánová ovesná kaše s brusinkami (276 kcal)

1 porce:
40 g Emco vločky jemné s vlákninou (139 kcal)
80 ml polotučného mléka + 80 ml vody (38 kcal)
1 malý banán - 80 g (74 kcal)
10 g brusinek (25 kcal)

Klasicky uvaříme kaši v mléce a vodě, přidáme banán pokrájený na malé kousky a pořádně promícháme. Nakonec posypeme brusinkami.... Máme hotovo a můžeme snídat :-)....

Jednoduchá neoriginální rychlovka, ale já jsem si prostě v poslední době oblíbila spojení banánu a brusinek :-)....

4 komentáře :

  1. Dobrota! Já zase miluju kombinaci banánu, kakaa a kokosu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. A já zase zbožňuju brusinky a kokos! :D

    OdpovědětVymazat
  3. přiznám se, mně brusinky nejedou, ale jinak má oblíbená klasika :D

    OdpovědětVymazat
  4. Takže tohle bude moje zítřejší snídaně! Brusinky naprosto miluju =) Dík za tip, do kaše jsem zatím ještě nedávala =)

    OdpovědětVymazat