pondělí 3. září 2012

Cuketový guláš s bramborem (224 kcal)

1 porce:
200 g cukety (37 kcal)
30 g cibule (12 kcal)
100 g Albert bílý jogurt (41 kcal)
1 KL oleje (45 kcal)
1 KL - 5 g - celozrnné mouky (18 kcal)
100 g vařených brambor (71 kcal)
sůl, gulášové koření

Na oleji jsem osmahla cibulku pokrájenou nadrobno, poté jsem přidala cuketu na nakrájenou na malé kostičky, gulášové koření, trochu soli, promícháme, zalijeme trochou vody a dusíme. Potom přidáme mouku rozmíchanou v jogurtu, promícháme a necháme chvíli povařit. Podáváme s bramborem.

Dobrou chuť.

11 komentářů :

  1. Ach jo, ted všude všichni přichází s novými recepty s cuketami a já vážně nevím, kde už je mám brat :D. Vypadá to moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. Klasický guláš moc nemusím právě pro přítomnost masa, ale tento vypadá fakt úžasně. :) Boužel už žádnou cuketu nemáme, ale někdy určo vyzkouším, a máš moc pěkný blog :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju za tipy na super svačinky :) No právě, já taky snídám brzo a do oběda je času dost, navíc něčím musím v té škole "oživit" mozkové buňky :D Mám naplánované že si budu brát jablka a müsli tyčinky mám taky nakoupené, ale teď jsi mě úplně inspirovala abych si vytvořila vlastní :) Určitě to bude mnohem zdravější i když energetická hodnota bude třeba stejná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten recept vypadá výborně někdy vyzkouším :) Mě napadlo opražit si vločky a slunečnicová semínka s medem a udělat z toho hrudky a ty pak nechat vychladnout. Něco podobného jsem si kdysi dělala do jogurtu, ale myslím si že by to šlo i na svačinu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Cukety jsou skvělé :D Určitě vyzkouším =)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem si vůbec nevšimla že tady máš i recepty :D No už jdu na ně,i ty kaše mě tam lákají,děkuju :) A nevadí když si tě přidám mezi oblíbené blogy? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Wow!!!...100%tní zítřejší oběd-musím spotřebovat cuketu :D...Díky! :)

    OdpovědětVymazat
  8. no mňam..na to jsem dostala chuť. škoda, že teď držím "detox"..ale časem určitě musím vyzkoušet..vypadá to opravdu báječně :)

    OdpovědětVymazat
  9. Už viem čo najbližšie na obed, ďakujem za nápad :) Uplne milujem tvoj blog :D

    OdpovědětVymazat