středa 12. září 2012

Sladká ricottová "pomazánka" s kaiserkou (275 kcal)

Ono nejde o žádný recept :-).... Jen mne uchvátila chuť ricotty s medem a rozinkama, tak jsem se musela "pochlubit" svou dnešní snídaní :-)....

1 porce:
1x - 60 g - clz kaiserka (143 kcal)
50 g Ricotta Italat (70 kcal)
10 g rozinek (29 kcal)
10 g medu (33 kcal)

Jak jsem psala víš, nejde o žádný "recept" :-)... prostě jen pořádně rozmícháme ricottu s medem a přimícháme hrozinky a natíráme na pečivo....ale je to luxusní spojení :-)....

5 komentářů :

  1. To by mohlo být moc dobré, poslední dobou zjišťuju že já, která jsem nikdy nenáviděla rozinky, je teď cpu do všeho :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ricottu se odhodlávám ochutnat už pěkně dlouho, ale zatím se mi to nějak nevede. Budu si jí muset konečně koupit. :D
    Jinak to vypadá fantasticky! :)

    PS: občas mi tvé komenty padají do spamu, ale to neva. :) Já je zase odspamuji ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Howdy very cool web site!! Guy .. Beautiful .
    . Wonderful .. I will bookmark your blog and take the feeds additionally?
    I'm glad to seek out numerous useful info here in the put up, we need work out extra strategies in this regard, thanks for sharing. . . . . .
    Look into my web blog word world games

    OdpovědětVymazat