úterý 11. září 2012

Sójové kostky na mrkvi (240 kcal)

1 porce:
30 g sójových kostek Bonavita (94 kcal)
200 g mrkve (85 kcal)
20 g cibule (8 kcal)
1 KL - 5g -  olivového extra pan. oleje (40 kcal)
10 g sójové omáčky (13 kcal)
Sůl, pepř, kari, provensálské koření

Sójové kostky dáme podle návodu vařit. Mrkev ostrouháme a nakrájíme na tenké půlměsíčky a dáme vařit do osolené vody do změknutí. Na oleji orestujeme cibulku, přidáme sójové kostky (já je opět po uvaření pokrájela na menší kousky), zakápneme sójovou omáčkou a zprudka vše orestujeme. Ke směsi přidáme mrkev, kari a provensálské koření (samozřejmě můžete použít jiné dle chuti, ale já mám ráda tohle spojení bylinek) a prohřejeme, máme hotovo a můžeme nandavat :-)...

Tak to byla má včerejší večeře - moc jsem si pochutnala :-)....

3 komentáře :

  1. Vypadá to úžasně, v příštích dnech určitě vyzkouším~ :)

    OdpovědětVymazat
  2. sójový kostky miluju :) je to lepší než maso :)

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě vyzkouším.
    Dnes jsem u nás konečně narazila na tuňáka Calvo (jak ho míváš v receptech) a hned skončil u mě v koši. Chystám si ho na večeři s kuskusem a zeleninou :-)

    OdpovědětVymazat