středa 5. září 2012

Brownies (830 kcal, 1/4 = 208 kcal)


Suroviny na malý plech (4 porce):
200 g červené fazole Bonbuelle (186 kcal)
30 g celozrnné mouky (107 kcal)
50 g třtinového cukru (201 kcal)
50 g holandského kakaa (168 kcal)
2 vejce (160 kcal)
10 g kypřícího prášku (8 kcal)
Vanilkové aroma



 
Fazole (samozřejmě bez nálevu :-D) jsem pořádně propláchla vodou, potom jsem všechny suroviny vložila do mixéru a mixovala, mixovala a mixovala až jsem vše pořádně rozmixovala do jednolité hmoty. Těsto jsem přendala do pekáčku (opravdu přendala, je hodně husté!) vyloženého pečícím papírem a pekla v rozehřáté troubě na 180C cca 20 minut.



 
 Recept mám od Fitness girl a rozhodně doporučuji vyzkoušet. Když jsem ho u ní pročítala tak se mi nechtělo věřit, že tam fazole nejsou cítit, ale potvrzuji :-)... A pro ty co nevěří mám je jediné doporučení - zkuste to, opravdu je to výborné :-). Měla jsem pocit, jako v "neditením" obdoví, kdy jsem milovala "echt" čokoládové buchty :-)




Akorát mne štve, že mne zlobí foťák (takže se mi občas stane, že nějaká fotka "zmizí", zde měla být fotka celé snídaně a pro mne to byl pohled pro bohy :-D... Měla jsem 1/4 brownies, jogurtek, nektarinku, vitakávu s mlíčkem a zelený sypaný čajíček.. A budu si muset konečně koupit nějakou "mini" formu na koláče nebo dorty. Vše peču aby to byly max. 4 porce a peču ve všem možném... Zapékací miska na maso, stará pánev s kovovou rukojetí a tak :-D... Nemáte tip - pokud někdo máte malou formu? Kde a za kolik?
Jinak dobrou chuť a hezké ráno všem....

19 komentářů :

  1. Snídaně musela být skvělá, škoda té fotky:)! Recept už jsem zkoušela a potvrzuji, je to opravdu lahůdka;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja uz mam Moncin recept taky dlouho vyzkouseny a shoduji se, ze to je vynikajici:)
    Ja jsem z Brna a pomerne levne nadobi kupuji u Vichra. Ale to si nejsem jista jestli je i v jinych mestech:) popr bych mrkla po eshopech pokud chces neco fakt levneho, ale myslim ze tam bude rozdil maximalne padesatikoruny:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem koupila před prázdninami teflonový plech asi za 80 Kč v Tescu na nádraží v Brně. Je malý, čtverec asi 20x20cm:-)

    OdpovědětVymazat
  4. jé taky jsem je včera pekla. Donesla jsem je do práce na ochutnání a všem strašně chutnalo. Když jsem jim potom řekla z čeho to je, tak na mě koukali jako na blázna :-)

    OdpovědětVymazat
  5. hmmm ta snídaně musela být hodně dobrá :) ty fazole mě taky opravdu překvapují, já chci také ochutnat :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé. :)
    Myslíš, že by se dal ten cukr nahradit medem? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mne určitě, ale já měla už jen zbytek a nechtělo se mi ho plácat :-)

      Vymazat
  7. Když jsem viděla nadpis a pak ty fazole tak jsem si řekla že jsem se snad přesunula o pár řádků níž :D Ale fakt že ne, vypadá to zajímavé, jen bych zbytku rodinky nemohla říct že tam jsou fazole asi by to zpochybňovali, ale někdy vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to všem co to ochutnali ( 3 lidi) řekla (že je to z fazolí) až potom co to snědli :-)... Nejdřív, hádej z čeho to je - nevim?? z čokolády?? - ne z fazolí a kakaa - kecáš :-)....

      Vymazat
  8. No to mě taky napadlo že jim řeknu ať hádají, hlavně ať mě nevidí jak to peču a ta energetická hodnota je fakt pěkná. Myslíš že těsta bude dost do malé dortové formy (tuším o průměru 20cm)? :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten pudink chutnal trochu jinak, ale byl dobrý. Dala jsem tam 100ml mléka, ale vody asi 250ml, aby toho bylo více. :D

    OdpovědětVymazat
  10. no vidíš to k čemu to je všechno dobré :D

    OdpovědětVymazat
  11. to vypadá fantasticky!! určitě musim zkusit!!!

    OdpovědětVymazat
  12. V Lidlu mívají silikonové formy různých velikostí :)

    OdpovědětVymazat
  13. No vypadá to fakt fantasticky;) příští týden se na to vrhnu:)) a tu formu - koupila sem si dneska v ikei jednu menší aj jednu větší na 250,- větší 31x21, menší 23x15 ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Adele, musí to být opravdu z těch konzervovaných fazolí? Zrovna namáčím fazole adzuki na zítra a ještě jsem se nerozhodla jak s nimi naložím (záměr byl na slano k obědu), ale po přečtení tohoto receptu měním názor :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, zkoušela jsi to z těch namočených fazolí? díky! Verča

      Vymazat
  15. kde mám sehnat vanilkové aroma? co to je?

    OdpovědětVymazat
  16. Excellent blog! Do you have any tips for aspiring writers?
    I'm hoping to start my own site soon but I'm a little lost on everything.

    Would you recommend starting with a free platform like Wordpress or
    go for a paid option? There are so many options out there that I'm totally confused ..
    Any recommendations? Thanks a lot!

    Visit my website - låne penger kontrakt

    OdpovědětVymazat