neděle 16. září 2012

Špenátové těstoviny s ricottou (268 kcal)

1 porce:
50 g Bio Albert celozrnná vřetena (147 kcal)
100 g Tesco mražené špenát.listy (17 kcal)
50 g Ricotta Italat (70 kcal)
1 stroužek česneku (5 kcal)
20 g cibule (8 kcal)
1/2 KL Extra panenského oliv. oleje (20 kcal)

Dáme vařit těstoviny, cibulku a česnek nakrájíme nadrobno, špenát spaříme nebo povaříme ve vodě - podle toho jaký máte. Na oleji osmahneme pokrájenou cibulku, přidáme česnek a oregano, bazalku a sůl, potom přidáme špenát, podusíme a přimícháme ricottu, nakonec ke směsi přidáme hotové těstoviny a pořádně promícháme.

Rychlé, jednoduché a moc dboré :-)....

5 komentářů :

  1. :D když mně přijde tak neforemný, ale kdyby byl zpevněný, tak by to bylo lepší :) máš moc pěknou mističku :) jóó špenát jsem už dlouho neměla...

    OdpovědětVymazat
  2. Špenát mám zítra ve škole na oběd, snad budu mít svaly jako pepek námořník (to nám vždycky tvrdili ve školce) :D Jinak vypadá to výborně, ale to se není čemu divit u tvých receptů :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, to bych moc chtěla zkusit-jenže nevím, kde sehnat takový špenát. listy :/..nikdy jsem ho neviděla-jen ten zmražený-ale už takový "rozmačkaný" :/ :/..

    OdpovědětVymazat
  4. Nemám ráda špenát jako takovou tu kaši :/, jinak ho ani neznám. :D Tohle mě moc láká. :)

    OdpovědětVymazat