sobota 1. září 2012

1. září ...

    Tak a máme zde 1.září, začíná školní rok a končí prázdniny. Byť již nějaký ten rok pracuji, tak stejně tenhle datum pro mne symbolizuje konec léta...

    Léto - "prázdniny" - bylo krásné, krátké, náročné a to jak psychicky, fyzicky tak i emočně. Stihla jsem toho asi víc než by se mi líbilo. Teprve posledních 14 dní "léta" se nějak tak uklidnilo. Bylo spoustu zapíjení žalu, spoustu grilování na oslavu toho, že je mi již lépe, potom opět spoustu zapíjení, že jsem naivní a nic není tak lehké jak jsem si ještě den před tím myslela.

   Ale je 1. září, nový den, nový měsíc, nový školní rok a pro mne nový začátek :-)... A čeho?  Předsevzetí mám víc a ne jen o hubnutí, ale i to je tam dost obsažené :-)...

Takže co vše změnit?

1) Zbavit se prázdninových kileček - no jo, prázdniny, něco jako 2. vánoce :-)... ale pujde to dolu - věta oznamovací :-)....

2) Začít pravidelně běhat - mne nejvíce vyhovuje ráno nalačno, ano vím, že je na to spostu rozporuplných názorů, ale odpoledne mi to prostě "neběhá" a tím, že dělám od 6,00, cesta do práce mi zabere 45 minut, tak kdybych chtěla běhat po snídani (takže přičíst čas, aby mi "slehlo" + samozřejmě sprcha po běhu) tak budu muset vstávat ve tři :-D...

3) Začít cvičit pilates - jsem spíše na druh pohybu jako je běh, brusle, fitbox atd. a proto pilates... potřebuji něco u čeho bych mohla zklidnit svůj temperament a nálady...

4) Začít se o sebe starat i jinak - pro mne bod 1.) naučit se nosit rozpuštěné vlasy :-), víc se starat o xichtík atd.

5) Nechat si hnědou barvu vlasů, brunetek je sice dost, ale už jsem zvyklá :-)... Má hlava chuděra si za posledních 8 let prošla vším možným - neonově červená, oranžová, růžová, hnědá, černá, černé s nádechem, fialová, modrá - no jo to je už ale dáááávno :-)), vlasy jsem měla po zadek, potom mikádo pod uši, podholení, ofina, patka... Takže je čas se zklidnit, teď mám přesně trapnou délku, kterou nemám ráda - k ramenům, opět mne honí "mlsná" se ostříhat - ne, vydržím a začnu zase pěstovat hřívu :-)....

6) Ano ještě jedno... mám 6. předsevzetí. Přestat se trápit kuli těm, kteří za to nestojí, myslím, že splnit tohle mi bude trvat déle než všechna předchozí, ale tohle bych chtěla splnit nejvíce.


    Tak to vidítě, dnes místo smysluplného článku nebo receptu přišlo vylévání srdíčka, kdo by to čekal, že? Já ještě včera ne;-)... říkala jsem si, jak sem přihodím dnešní snídani a nakonec když jsem dosnídala, tak jsem si sedla s kafíčkem a cigaretou (já vím, fuj fuj, ale něco mne musí zabít, ne?) do okna a rozhodla se, že žádné lívance dnes tady nebudou... Občas se člověk potřebuje vymluvit/vypsat a je mu i asi jedno, zda to bude někdo číst či ne, ale stejně se mu uleví.

Takže Vám holky/dívky/slečny/dámy, co sem pravidelně chodíte děkuji za to, že jste zvládly přelouskat i tohle "něco" ;-) a zítra budou již ty celozrné lívance...

Vaše Adele

14 komentářů :

  1. Moc pěkný článek, pevně doufám, že se ti to všechno podaří:)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezká předsevzetí, tak ať se ti daří :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě teda Tvůj článek docela bavil a přeju Ti, aby ti všechno šlo podle plánu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak alespoň, že tak :-)... Doufám, novoroční předsevzetí mi nikdy nešla, třeba "podzimní" na tom budou lépe ;-)

      Vymazat
  4. Adele, krásná předsevzetí:)! Zaujalo mě zejména to s těmi vlasy (pochopitelně:D). Totiž, jsem vlasový úchyl - nemám zde fotku, ale z léta melírovaných vlasů nad ramena jsem si "vypěstovala" zrzavé (hennou nabarvené) husté vlasy do pasu - ano, neskromně přiznávám, že jsou mou chloubou:D
    Každopádně, po ramena byly ještě před 2 lety a troufám si tedy říci, že kdybys chtěla, ráda ti poradím levné a účinné tipy na alespoň lehkou podporu růstu:)
    PS: Ten popis mého hára byl egomaniacký jen částečně, chtěla jsem hlavně ukázat, že mám v tomto směru dobré výsledky a jsem zdatný pěstitel :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky Adele, v pondělí musím ještě odjet a předpokládám že se navrátím ve středu max čtvrtek, takže v jeden tento den jsem zpět :) Chybíte mi chybíte a ty obzvlášť :) Jak jsem tak četla tvůj článek, tak s tebou souhlasím, že to bylo letos opravdu vše takové náročné a jsem ráda, že už se máš lépe a začíná se ti dařít lépe, mám z toho radost i za tebe! Jinak předsevzetí jsou samozřejmě moc pěkná a já věřím, že je postupně všechny splníš. A náhodou tento tvůj článeček smysluplný je, každý se potřebuje občas vypovídat a je to lepší, než držet vše v sobě! Přeji ti krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj :) mě prvního září nijak nebere, já začínám až 1. října :D a učit se začnu až na zkouškový :D přeju hodně štěstí v plnění předsevzetí, budu ti držet palce :) no a jak to vypadá se mnou? jim všechno a vůbec mi to nevadí :D s mým přítelem je to prostě jiný životní styl ale pevně doufám, že až se spolu přestěhujeme do pardubic, tak si svůj i jeho životní styl celý změním...dost dobrý je, že v pardubkách je spoustu cyklostesek, takže tam všichni jezdí na kole, tak snad to půjde :)

    OdpovědětVymazat
  7. Adele zdravim te:-) a sama za sebe Ti preji,at vsechna Tva predsevzeti se Ti podarit plnit:-) urcite to nebude jednoduchy,ale my- silne osobnosti-zensky :-) to rozhodne budeme zvladat lepe nez nase protejsky:-D Drzim palce a dal se tesim na vse,spojene s Tebou a tvoji famozni strankou:-) pozdrav Tobe!Misa:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc děkuji za podporu a neuvěřitelně optimistický komentář ;-). A.

      Vymazat
  8. moc hezká předsevzetí :) u mě jsou prázdniny spíš obdobím shazování kil, takže teďka mám předsevzetí ty kila nenabrat zpátky :D taky bych chtěla začít běhat :)

    OdpovědětVymazat
  9. budu ti držet palce...hlavně v tom osobním životě, protože jakmile budeš v pohodě, hubnutí pak půjde sama. A jinak..s tím kouřením si říkám to samé ;D ikdyž s tím běháním mi to moc nejde dohromady :D co kouřím, tak to jde na tom běhu fakt poznat.. :/

    OdpovědětVymazat
  10. Chacháááá - jako bych to psala já :D Nicméně hodně štěstí ;)

    OdpovědětVymazat
  11. S tím pravidelným běháním jsem taky začal pár měsíců zpět. Hned jak se venku oteplilo. Docela jsem sám sebe překvapil, protože se mi to pořád daří držet. Chodím běhat pravidelně 3x týdně, to mi přijde optimální. Asi před týdnem jsem si dokonce koupil kvůli běhání i takový ten chytrý náramek od Xiaomi. Je to super věc, jen ten řemínek mi u něj moc neseděl. Sehnat náhradní řemínek ale nebyl problém, dá se to běžně najít na internetu. Ten co jsem si koupil je mnohem lepší.

    OdpovědětVymazat