čtvrtek 13. září 2012

Je tohle normální?

   Tak tohle bude absolutně nesmysluplnej článek, jen po Vás chci, abyste mi napsaly zda se Vám tohle zdá normální nebo je semnou už opravdu něco špatně!
   Poslední cca 30 dní? Začnu věřit na minulý životy, nebo já nevím, ale co mne se děje?
1)      Rozbila se mi pračka a vyplavila mi koupelnu.
2)      Ořezali mi v práci osobko „na truc“, přece nebudou dávat peníze někomu ve výpověďce, mám přece fix – který je v mém případě směšný…
3)      Uklouzla jsem po shnilém jablku na schodech a moje koleno semnou už 2 týdny nemluví.
4)      Ztratila jsem openku – což jsem zjistila, až když mne chytil revizor – litr v p****i.
5)      Sedím pod klimatizací vedle horkokrevných šílenců, takže všechny víkendy místo pohybu nebo zábavy ležím pod peřinou s čajem.
6)      V práci mi na hlavu spadly dva špatně uklizené hrnky -  3-denní bolest hlavy a pořezaná ruka.
7)      Prořízla jsem si nožem nehet – ano jde to – ano vypadá to, jako když Vám z nehtu teče krev.
8)      Včera mi odešel můj 11 měsíců starý notebook, který jsem minulý měsíc doplatila…

Znám svůj program na víkend – půjdu si koupit lano (na pistoli nemám a troubu mám elektrickou), ne nepůjdu bude mi na nic, protože když jsem včera chtěla převléct postel a shazovala peřinu z patra, tak se mi urvalo zábradlí a na lustr z IKEI mne asi neudřží….

11 komentářů :

  1. Jééj :X Ten nehet a koleno sem zažila :/ Velice nechutný pocit když si rozřežeš nehet :X :// A ta klimatizace.. Já sedím ve škole u okna a každý učitel dojde do třídy a mermomocí chce, abysme je všechny otevřeli.. Takže na mě táhne a každou chvíli mě bolí hlava :/
    Ale teda teď se toho na tebe navalilo požehnaně,, jedna pohroma vedle druhé :/

    OdpovědětVymazat
  2. To je hroné, taková smůla, je mi to moc líto. Snad sis ji vybrala nejméně na 10 let dopředu :(

    OdpovědětVymazat
  3. Adele, to mě hrozně mrzí:( Nemohla bys jít v práci na nemocenskou? A hlavu vzhůru, vždycky to nakonec dobře dopadne!

    OdpovědětVymazat
  4. Adel, tak to se ti seběhlo velké smůly naráz :( hlavně doufám, že budeš v pořádku ty a že brzy přejde veškerá bolest. Vím, že se mi to říká lehce, ale snaž se na vše dívat s nadhledem, ju! Myslím na tebe a držím palečky, ať jde zase vše lépe.

    OdpovědětVymazat
  5. To je fakt dost smolných věcí naráz, ale třeba se to potom obrátí a přijde hromada těch dobrých věcí a šťastných náhod :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jej..to je mi líto..je to fakt kopa věcí naráz (a úrazů :/)..ale určitě přijde zase dobré období-všechno jednou končí (smolné období) a něco nového začíná (šťastné období!)..takže se vy*** na lano a čekej na to šťastné období-přišla by jsi totiž o tolik krásných věcí, kdybys s tím lanem něco podnikla!

    OdpovědětVymazat
  7. Hlavu hore!!! Bude zase dobre. S tou klimou to mam uplne rovnako aj s kolegom trpime..

    OdpovědětVymazat
  8. jednou si nahore... jednou si dole :( neboj ono to bude dobrý (i když nenávidím když mi tohle někdo říká... protože prostě teď to není dobrý...) naprosto tě chápu :( snaž se na to nemyslet...

    OdpovědětVymazat
  9. Vydrz,ono se to obrati k lepsimu,uvidis,ze zase bude dobre:-) drzim palce!!

    OdpovědětVymazat
  10. Jak si tak čtu tvé články, tak tě moc lituji co se ti děje/dělo :(.

    OdpovědětVymazat
  11. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde 1,000,000y klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Přidejte se k úspěšným - Spojte se s více než 4 miliony obchodníků a investorů ze 170 zemí

    Otevřené obchody na eToro - 227,651,647

    OdpovědětVymazat