neděle 30. září 2012

Zapečená brokolice se sójovým masem (259 kcal)



1 porce: 
100 g brokolice (33 kcal)
20 g sójového granulátu (62 kcal)
1 vejce (80 kcal)
30 g cibule (12 kcal)
100 g vařených brambor (71 kcal)

Brokolici uvaříme, scedíme a pokrájíme na malé kousky a smícháme se sójovým granulátem a nakrájenou cibulku, dáme do pekáčku a zalijeme rozšlehaným vejcem se solí a pepřem a dáme péct při 180C na cca 30 minut. Podáváme s bramborem.

Tak to byl můj včerejší obídek - mňam :-).... 


7 komentářů :

  1. díky za tip, až spotřebuji tyto, tak se po nějakých podívám :) se sojovým masem zkušenosti nemám, ale brokolici mám ráda, takže si myslím, že bych si též pošmákla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Brokolici zbožňuju. :)
    Nemáš nějak málo brambor? :D

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá moc dobře, taky zkusím. Jen, jak upravuješ sojový granulát, prosím? Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stejně jako kostky - do vroucí vody (teď jsem měla s příchutí šunky, tak nic do vody nepřidávám, ale když mám neochucený tak dám do vody i koření - bylinky nebo jiné, podle návodu jde i bujon) a cca 15 minut vařit na mírném plameni a potom to sliju přes cedník a trochu vymačkám vodu.

      Vymazat
    2. Děkuji, dnes jsem vařila, vynikající!!!

      Vymazat
    3. To mám radost - že někdo ozkoušel a byl spokojen :-)...

      Vymazat
  4. kurnik!
    to jde okamžitě do záložek - delikátní

    OdpovědětVymazat