neděle 18. listopadu 2012

Karamelové kuřecí s bulgurem (283 kcal)

Jak jsem Vám psala ráno u receptu "vafle z toustru", tak přidávám dnes druhý receptík a to na můj obídek :-).
 
1 porce:
100 g kuřecích prsou (105 kcal)
50 g Albert bílého jogurtu (20 kcal)
1/2 KL extra panen.oliv.oleje (20 kcal)
1 KL - 4 g - třtinového cukru (16 kcal)
1 KL - 5 g - sójové omáčky Heinz (9 kcal)
25 g bulguru (92 kcal)
70 g žluté papriky (20 kcal)

Na pánvičce rozpálíme olej a přidáme cukr a chvíli mícháme, potom přidáme jemně osolené kuřecí nudličky, orestujeme a podlijeme trochou vody a dusíme, když je maso mékkě tak přidáme sójovku a jogurt, promícháme a povaříme. Podáváme s bulgurem a paprikou.

Má oblíbená hláška z právě sledovaného filmu - "Chci s tebou mít děti, které po tobě budou mít oči a rty a po mně... třeba příjemní... " :-D (Jde o film "Kurz sebeovládání")

8 komentářů :

  1. čím fotíš,že to vypadá tak pěkně? :)
    mě se to prostě nikdy nepovede hezky vyfotit :(
    receptík super! asi brzy zaútočím na nějaký obchod a ten bulgur si konečně koupím
    kurz sebeovládání jsem neviděla, stojí za to? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam mňam, to bych si dala :)
    A mimo jiné, dneska jsem měla bulgur k obědu! Jen díky tobě jsem se ho ochutnala a jsem za to ráda! Moooc mi chutnal .)

    OdpovědětVymazat
  3. Kde ty na ty recepty pořád chodíš? Vždy si myslím, že už jiný recepty prostě nejsou, máš jich tu miliion a pak se kouknu a ty tu máš další recept...! :D
    Doma z tebe musí mít radost, že zkoušíš nové a nové recepty, to máš doma tolik kuchařek, nebo čerpáš na netu tto všechno? ;)
    Bulgur jsem ještě neměla a asi to napravím, je s ním hodně receptů, toto mohlo být báječné, chuť karamelu a kuřecího ♥♥
    Jsi šikulka

    OdpovědětVymazat
  4. Dneska jsem vyzkoušela. Bála jsem se trochu toho jogurtu, aby se mi to nesrazilo a jestli to s ním nebude moc kyselé. Ale bylo to super, všem doma moc chutnalo.
    Dík ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný recept. V pátek vyzkouším. Jen nejsem zběhlá v přípravě masa - to u nás dělá můj muž. Tak doufám že to nezkazím.
    Světla

    OdpovědětVymazat
  6. ježiši tady je to pro mě normálně ráj! už vím, kam budu chodit na snídaně, obědy, večeře prosztě na všechno!

    OdpovědětVymazat