středa 28. listopadu 2012

Moje oblíbené tvarohy od Madety

Ve článku o Ovofitech (ZDE) jsem psala, že než ovofit tak to si raději udělám tvaroh sama, přidám ovoce a nějaké ochucovadlo (med, javorový sirup, kakao atd.) to stále platí, ale k tomu si občas koupím tvaroh od Madety, nabízejí jich hodně (Jihočeský tvaroh s jogurtem stracciatella, Jihočeský tvaroh s jogurtem jahoda,
Jihočeský tvaroh s jogurtem broskev, Jihočeský tvaroh s jogurtem tiramisu, Jihočeský tvaroh s jogurtem vanilka sušenka, Tvaroh s jogurtem Fitness zelené jablko + cereálie, Tvaroh s jogurtem Fitness třešeň s vlákninou, Tvaroh s jogurtem Fitness ananas-kokos s vlákninou,
Tvaroh s jogurtem Fitness jahoda-vanilka s vlákninou) a já jsem ochutnala opravdu všechny a všechny jsou absolutně výborné, ale mám své tři nejoblíbenější, které dnes zařadím do rubriky "moje oblíbené potraviny", ale to nemusíte číst kouskovaně, tak Vám všechny tři ukážu v tomto článku....



  Tak tohle jsou moji tři oblíbenci - tvaroh s jogurtem tiramisu, tvaroh s jogurtem straciatella a tvaroh s jogurtem Fitness jahoda-vanilka s vlákninou :-)... Jako u jiných oblíbených potraviny Vám k nim přidám nutriční info a podobně, tak jdeme na to :-)....

Nejprve informace, která je u všech tvarohů stejná:

Výrobce: Madeta

Druh potraviny: Mléčné výrobky - tvaroh
Váha výrobku:  135 g
Cena: cca 15,- Kč
TVAROH S JOGURTEM TIRAMISU
Nutriční informace na 135 g (1 balení)
Kcal:  145 kcal
Bílkoviny:  9,2 g
Sacharidy:  22,4 g
Tuky: 1,35 g
Vláknina:  0,4 g

Popis od výrobce:
Jemný lehký dezert s nízkým obsahem tuku a výbornou tvarohovo-jogurtovou chutí, která je spestřena italským tiramisu. Tento vynikající dezert je obohacen o Probio-kulturu, jenž příznivě upravuje rovnováhu střevní mikroflóry, zlepšuje tedy trávení a zároveň se zvyšuje přirozená obranyschopnost našeho organismu. Navíc klesá tvorba rakovinotvorných látek ve střevech a hladina cholesterolu v krvi. Neobsahuje žádné konzervační látky.

Můj popis:
Výborný, přiznám se, že bych sama od sebe asi neřekla, že je to příchuť tiramisu, ikdyž ono to může být tím, že jsem nikdy pravé tiramisu nejedla :-D.... Ale je krásně hustý a skvěle zasytí. 


TVAROH S JOGURTEM STRACIATELLA 
Nutriční informace na 135 g (1 balení)
Kcal:  124 kcal
Bílkoviny:  8,8 g
Sacharidy:  18,4 g
Tuky: 1,6 g

Popis od výrobce:
Jemný lehký dezert s nízkým obsahem tuku a výbornou tvarohovo-jogurtovou chutí, která je spestřena spoustou kousků čokolády. Tento vynikající dezert je obohacen o Probio-kulturu, jenž příznivě upravuje rovnováhu střevní mikroflóry, zlepšuje tedy trávení a zároveň se zvyšuje přirozená obranyschopnost našeho organismu. Navíc klesá tvorba rakovinotvorných látek ve střevech a hladina cholesterolu v krvi. Neobsahuje žádné konzervační látky a splňuje požadavky bezlepkové diety.

Můj popis:
Opět mňamka, stejně jako u předchozího. Ochutnala jsem i tvaroh s příchutí stracietella od Activie a musím říct, že tenhle mi chutná mnohem víc :-).... 

TVAROH S JOGURTEM FITNESS JAHODA-VANILKA S VLÁKNINOU
Nutriční informace na 135 g (1 balení)
Kcal:  82 kcal
Bílkoviny:  9,45 g
Sacharidy:  8,4 g
Tuky: 1,6 g
Vláknina: 2,1 g

Popis od výrobce:
Lehký tvarohový dezert Fitness odlehčený bílým jogurtem s bifido kulturou si zamilujete na první ochutnání. Jahoda s jemnou vanilkou a vlákninou Vás naladí na každý nový den. Má pouze 1% tuku a svým složením je ideální pro racionální, tedy rozumnou stravu. Vláknina pozitivně působí na činnost trávicí soustavy a zvyšuje pocit sytosti. Ocení jej jak sportovci, tak ostatní, kteří nad svým stravováním přemýšlí. A navíc si báječně pochutnáte.

Můj popis:
A na řadu přišel podlední oblíbenec, přiznám se, že buď mám něco s chuťovými buňkami a nebo ta vanilka prostě cítit není, ale jelikož se zařadil do mé nejoblínější trojice, tak to očividně není nijak na škodu :-)... 


A co Vy holky? Ochutnaly jste nějaké tvarohy od Madety a pokud ano, tak jaké máte rády?

A jelikož se mi tu hromadí fotky jídel, stejně jako několik posledních víkendů a i minulou středu dnes přidám další receptík, opět odpoledne :-)...  
 

8 komentářů :

  1. Mě strašně chutná ananas-kokos :) A vanilka-sušenka :D Tiramisu mi jediné moc nechutná.. :D A já a ovofity... No, kapitola sama pro sebe :D Pak ještě zelené jablko je moc dobré :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, taky mi tiramisu jako jediné nejede. A taky mám nejraději ananas-kokos (ideálně když si tam přihodím hrst kokosu navíc) a mám ráda i straciatellu.

      Vymazat
  2. já měla hodně ráda ten straciatellový,ale teď si dám radši neochucený s ovocem:)
    těším se na recept, a jestli máš hromadu fotek - udělej random:)

    OdpovědětVymazat
  3. Od Madety je pro mě na prvním místě příchhuť vanilka-sušenka a tiramusi. Straciatellu miluju od jiných výrobců, ale ten tvaroh od Madety mi přijde takový vodový.
    Po zjištění složení u Ovofitu, jsem ho též přestala kupovat, to samý tvarohy od Activie.

    OdpovědětVymazat
  4. Tiramisu je výborné, taky si ho občas koupím. A pak ještě ananas a kokos, o tom jsem i někde četla, že má složení docela fajn :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem zkoušela jen kokos-ananas a vanilka-jahoda, protože jako jediné neobsahují cukr. Mám je ráda, ale není nad to si udělat vlastní :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nechápu jaktože jsem ještě žádný neochutnala! :D To snad není možné, já takový tvarohožrout. No co nejdřív si ho budu muset koupit, ale myslím že budu mít problém vybrat si :D Mimochodem kde je kupuješ? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já na takové ty tvaroho moc nejsem. Nejraději mám domácí tvaroh, když je příležotost, rozmixovaný s trochou mléka a cukru, to je teprv lahoda! :))
    Ale máš tu super recenzi! ;))

    OdpovědětVymazat