pondělí 5. listopadu 2012

Kuřecí kostky s hráškem a kapií (276 kcal)

1 porce:
100 g kuřecích prsou (105 kcal)
1/2 KL extra.panen.oliv.oleje (20 kcal)
50 g kapie (16 kcal)
50 g hrášku (25 kcal)
1 KL - 5 g - hladké mouky (18 kcal)
25 g bulguru - váha v neuvař. stavu (92 kcal)

Na oleji osmahneme nudličky (já je okořenila provensálským kořením, solí a pepřem), když jsou zatažené přidáme hrášek, nakrájenou kapii a podlijeme vodou a necháme dusit pod pokličkou, když je vše měkké tak přidáme mouku rozmíchanou v troše vody a povaříme, aby směs zhoustla. Podáváme s bulgurem.

A citát pro dnešní den, který se mi moc líbí :-) - "Lásce a vaření se oddávejte bez ohledu na nebezpečí."...  Takže si udělejte dobrou snídani a užijte si dnešní den....

4 komentáře :

  1. tento citát patří mezi mé nejoblíbenější! :)
    opět skvělý recept, Adele :)
    dušenou zeleninku zbožňuju :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezky citat :) skvely recept...vyzkousim :)

    OdpovědětVymazat
  3. Snadné, rychlé, dietní, zajisté výtečné :) Děkujeme za recepis :D
    A chtěla jsem se zeptat na ten bulgur, kde ho kupuješ? Já jsem ho ještě nezkoušela, ale už už jsem si ho chtěla koupit, jenže ta cena v DM byla pro mě moc vysoká.

    OdpovědětVymazat
  4. jsem ráda, že jsi si ji také užila :) další super nápad :)a citát se také povedl!

    OdpovědětVymazat