úterý 27. listopadu 2012

Bramborovo-hráškový salát s kuřecím plátkem (278 kcal)

1 porce:
120 g brambor vařených ve slupce (81 kcal)
60 g Albert hrášek mražený (30 kcal)
1/2 kelímku (75 g) Albert bílého jogurtu (30 kcal)
100 g kuřecích prsou (105 kcal)
1 menší KL extra panen.oliv.oleje (20 kcal)
50 g  rajčete (11 kcal)

Brambory si uvaříme ve slupce, necháme zchladnout, oloupeme a buď nakrájíme na malé kousky nebo protlačíme přes takovéto sítko na brambory (o kterém nevím, jak se mu říká :-)), smícháme s rozmraženým hráškem, jogurtem, osolíme a opepříme. Maso jemně naklepeme, osolíme a opepříme (samozřejmě můžete použít koření dle vlastní chuti :-)) a na oleji zprudka z obou stran osmahneme, když je maso z obou stran zatáhlé, tak podlijeme trochou vody, vytvoří se sosík, který se na maso krásně chytne. Podáváme se salátem a rajčátkem.

Vůbec mne nenapadlo, jak takový jednoduchý "salát" může být výborný. Moc jsem si včera pochutnala :-)....  

Jinak jednou jsem již psala o tom kde beru všechny ty recepty (ZDE) , takže když sem tam zabrousím na internetové kuchařky, tak občas na ty recepty jen zírám, to je všude u sladkého "1/4 kg, mouky, 1/4 kg cukru, 1 hrnek oleje....", za tu dobu co snažím jíst zdravě, jsem úplně zapomněla, že spotřebovat na jednu buchtu 1/4 kg cukru je asi normální :-D....

8 komentářů :

  1. Vypadá to krásně, brzy vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  2. NEchceš mi k nám chodit vařit? TEĎ bych to uvítala, sama si toho teď moc neuvařím a mám strašnou chuť na bramborovej salát! ♥

    A jinakk k tomu, že je vše přeslazené, mě už ani nechutnají sladké buchty, je tak toho stráášně moc! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. určitě :) tak toto se mi moc líbí! jj přesně, taky mi vyhovuje dělat v množství pro jednoho :D

    OdpovědětVymazat
  4. má cenu něco dodávat? úžasný Adél :)

    OdpovědětVymazat
  5. Udělám si ho s kukuřicí :-)
    Dnes jsem zase v práci tahala dřevěné palety. Byli dovezené z lesa, takže byli pěkně těžké, jak ještě nestihly pořádně vyschnout. já to mám vlastně jako takovou posilovnu zadarmo :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Škoda že jsem hrášek dojedla minulý týden, mohla jsem si udělat poloviční Vánoce, vypadá to fakt skvěle :) A taky se někdy nestačím divit když po mě na buchtu na normální plech chtějí dvě kostky Hery..

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ten salát si určitě udělám - vypadá to luxusně! :)

    OdpovědětVymazat