pátek 9. listopadu 2012

Polentové noky se sójou na rajčatech (287 kcal)

1 porce:
30 g polenta Alnatura (103 kcal)
120 ml vody
1 KL - 5 g - extra.panen.oliv. oleje (40 kcal)
100 g rajčat (22 kcal)
5 g solamylu (16 kcal)
30 g sójových kostek (94 kcal)

Dáme vařit vodu, přidáme polentu, sůl, provensálské koření a vaříme, když je polenta hotová (hodně hustá kaše), tak jí přendáme na pečící papír a necháme vychladnout, nakrájíme na noky, které na půlce oleje osmahneme. Mezitím co polenta chladne uvaříme sójové kostky, potom na půlce oleje osmahneme kostky, přidáme rajčata, sůl, koření dle chuti a podlijeme trochou vody a necháme chvíli být, potom přidáme solamyl a povaříme. Podáváme s polentovými noky.

Chtěla jsem polentu zkusit i jinak než kaši a jsem ráda, že jsem se k tomu dokopala, protože to bylo opravdu moc dobré :-)....

5 komentářů :

  1. Dobrota! Polentu už jsem si nějakou dobu nedělala, to musím napravit :-)

    OdpovědětVymazat
  2. polenta je pro mě ještě neznámá:) měla bych to napravit!
    děkuji za komentáře:) já koupila pro začátek 70%,víceprocentní tam nebyla
    na granátové jablíčko jsem úplně zvědavá,uvidíme,snad mi zachutná

    OdpovědětVymazat
  3. určitě vyzkoušej :) polenta mi také zatím nic neříkám, ukazuješ tu tolik nových možností... mám co dělat, než vše vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle vypadá extrémně chutně :) Polenta je mi taky zatím cizí, ale určitě to plánuju do budoucna napravit, jelikož ráda zkouším nové jídla a toto vypadá fakt perfektně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tu polentu už musím též zkusit,vypadá to super.)

    OdpovědětVymazat