sobota 3. listopadu 2012

Krupicovo-ovesná kaše s banánem a grankem (288 kcal)

1 porce:
25 g Emco vločky jemné s vlákninou (87 kcal)
25 g pohankové krupice (80 kcal)
100 ml polotučného mléka (48 kcal)
100 ml vody
1 KL - 5 g - Granka (18 kcal)
1/2 - 60 g - velkého banánu (55 kca)

Z mléka, vody, krupice a vloček uvaříme kaši, jako když vaříme klasickou ovesnou kaši, ke konci přidáme banán na malé kousky a kakao, které kaši příjemně osladí :-)....

Mňam, moc jsem si pochutnala, protože tím, že je místo půlky vloček krupice, tak má kaše výbornou "příchuť" krupičky :-)...

9 komentářů :

  1. Ahoj Adele. Naprosto žeru tvoje recepty, chodím na tvůj blog každý den. Na projížděním tvých receptů strávím klidně hodinu :D, jsou opravdu krásné a moc děkuju za tooolik inspirace :)

    Vím, že jsi dřív chtěla zhubnout, jak to máš teď?

    OdpovědětVymazat
  2. Já moc děkuji za pochvalu :-)... jsem ráda, že se recepty líbí, já jsem vaření tak nějak propadla :-)...
    Co se týče hubnutí, tak teď už nechci hubnout, ale jen tvarovat a k tomu udržovací režim :-).... u mne je to bohužel stálé hlídání protože mám zpomalený metabolismus - nechala jsem si ho přímo měřit, tím nemyslím někde na internetu, ale přímo ve zdravotnickém zařízení...

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju :)
    Nene, nějaká spešl formičky nemam, je to prostě jen hrníček. Taky jsem vaření propadla, strašně mě to baví a ještě když chutná i mamce, babičce, ségře :) hned mě to baví ještě o kus víc :D A na samotném zdobení, aranžování a focení taky něco je :)
    A jak je možný, že máš zpomalenej metabolismus? To máš od přírody, nebo je za tim něco? Nějaká příčina?

    OdpovědětVymazat
  4. tak to jsi si musela maximálně pochutnat, vypadá to luxusně a plus navíc si udělala krásné foto ;)

    OdpovědětVymazat
  5. další věc kterou musím zkusit,achjoo:P

    OdpovědětVymazat
  6. Tak jsem dneska vstávala v 6, potom projížděla blogy a ty zrovna přidala tohle (jak to, že jsi vzhůru vždy tak brzy?! :D) takže jsem se podle tebe zařídila a má snídaně byla opět výborná, díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že chutnalo :-)... většinou vstávám takhle, vždy jsem takhle vstávala do práce - kolem 6-té a už mám v sobě prostě budík :-)... já pak třeba po snídani ještě na půl hodiny usnu, ale prostě v těch 6 ne :-D a nebo se varcím z noční...

      Vymazat
  7. Vypadá to výborně, mám ráda krupici i ovesnou kaši tak proč to neskloubit dohromady :) Určitě někdy vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  8. na to můžu říct jen : MŇAM !

    OdpovědětVymazat