středa 21. listopadu 2012

Sójové maso s paprikovo-smetanovou omáčkou a bulgurem (279 kcal)

1 porce:
25 g bulguru (92 kcal)
1/2 KL másla (18 kcal)
150 g červené papriky (43 kcal)
40 g Meggle smetana na vaření 10% tuku (48 kcal)
25 g sójových kostek (78 kcal)

Sójové maso a bulgur připravíme podle návodu a papriku nakrájíme na malé kousky. Na másle podusíme papriku, podlijeme troškou vody a rozmixujeme, potom přidáme smetanu, osolíme, opepříme a přidáme trochu mleté červené papriky a povaříme, potom touto omáčkou přelijeme sójové kostky a bulgurem.

No jo, opět moje stálice - sójové maso a bulgur :-)... Bulguru jsem absolutně propadla, za prvé mi neuvěřitelně chutná a za druhé nemám ráda rýži a ke spoustě jídel mi prostě brambory nebo těstoviny nesedí, ale bulgur už k tomu krásně jde :-).

A jelikož dnes máme středu, střed týdne... od víkendu daleko, do víkendu daleko a mne se tu hromadí fotky jídel a občas nevím co dávat na blog dřív, tak i dnes, stejně jako poslední dva víkendy budou receptíky dva :-)... Těště se odpoledne a já teď jdu do hajan, takže Vám krásné ráno a mne dobrou noc :-).

3 komentáře :

  1. Mňamka! :-) Těším se na další recept a přeju dobrou noc :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ta omáčka dnes nevypadá zrovna hezky :D ale dobré to určitě bylo!
    snad ses hezky vyspinkala :)
    těším se na další recept

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem jednou byla v obchodě a držela jsem v ruce bulgur, byl moc drahý, tak příště! :-D
    Omáčka takle na fotce vypadé ee, ale věřím, že zdání klame a bylo to výborné jídlo. Přeci jen, mé jídlo, které fotím také někdy nevypadá moc jedle! :D

    OdpovědětVymazat