neděle 25. listopadu 2012

Kuřecí kapsa plněná česnekovým tvarohem (268 kcal)

Jak jsem ráno psala u receptu na "Zapečená borůvková palačinka" , tak dělám :-)... Takže dnes druhý receptík :-)...
 
1 porce:
100 g kuřecích prsou (105 kcal)
10 g - 2 velké stroužky česneku (11 kcal)
70 g Albert odtučněný tvaroh ( 49 kcal)
25 g bulguru (92 kcal)
50 g rajčat (11 kcal)
sůl, pepř, provensálské koření

Kuřecí prso rozkrojíme a naklepeme aby vznikl tenký plátek, tvaroh vymícháme s prolisovaným česnekem, solí, pepřem a kořením a dáme na kuřecí prso a "zavřeme" a  zabalíme do alobalu a pečeme cca 30 minut při 180C, já jsem na posledních 10 minut alobal otevřela. Podáváme s bulgurem a rajčátkem. 

Víte co je na tomhle světě smutné? Že prvních pár let života se učíme mluvit a zbytek života akorát držet hubu.... 

4 komentáře :

  1. Ještě že už jsem po obědě :D Taková dobrota :)

    OdpovědětVymazat
  2. to zní hodně zajímavě :)
    nebála ses,že to vyteče? :D ale zkusím někdy!
    jojo, poslední věta je trošku smutná.. já se ale držet hubu asi nikdy nenaučím - za každou cenu řeknu co si myslím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. o oparech mi něco říkej :X taky se jich vždy nemůžu zbavit,trpím na ně od malička :( minule se mi udělal přes celou bradu a, nekecám, měla jsem ho tam tři týdny!
      snad se ti brzy zahojí :)

      Vymazat
  3. Oba dva dnešní recepty vypadaj moc dobře, ale kde teďka v listopadu bereš borůvky? Chodíš jako Maruška ke 12-ti měsíčkům, nebo je kupuješ mražený? :D Já už na ně v obchodě koukala, ale ta cena :/, stejně i tak sušený..

    Já si moc neumím představit ten tvaroh vevnitř, nikdy jsem to neviděla ani nejedla, ale určitě to je chutný. Já bych jen tu kapsu ze zhora trošku opekla, posypala kořením nebo tak podobně :)

    Jinak jsem, ráda, že jsi venku ze ZP, ani si neumím představit, jak to musí být těžké.

    OdpovědětVymazat