čtvrtek 29. listopadu 2012

Pikantní zelenina s rýžovými nudlemi (264 kcal)

1 porce:
150 g cukety (28 kcal)
100 g mrkve (43 kcal)
100 g bílé papriky (16 kcal)
10 g sušených hub (29 kcal)
10 g sójové omáčky Heinz (19 kcal)
5 g Solamylu (1 malá KL) (16 kcal)
1/2 KL oleje (20 kcal)
30 g rýžových nudlí (93 kcal)
sůl, kari, chilli koření

Houby namočíme do vody a necháme chvíli být, připravím těstoviny (já mám rýžové, kde je doporučeno je nechat cca 10 minut ve studené vodě a potom teprve 5 minut vařit - takže si je namočím a potom teprve uvařím - a to až při přípravě zeleniny) a zeleninu pokrájíme na malé kousky. Na oleji orestujeme mrkev, papriku, přidáme okapané houby a restujeme, přidáme sójovku a vodu, dusíme pod pokličkou a po chvilce přidáme cuketu (z použité zeleniny je nejměkčí, proto jako poslední), když je vše měkké tak přidáme solamyl a povaříme, aby směs hezky zhoustla, a podáváme s těstovinama :-)....

Popis je sice dlouhý, ale je to výborná a jednoduchá rychlovka :-)....

A pravda dne? "Největším štěstím člověka je, když může žít pro to, pro co by byl ochotný zemřít..."

6 komentářů :

  1. Pálivé já můžu :-) Chilli - kájenský pepř cpu skoro do všeho :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ráda pikantní věci a tímto si mě ohromila, vlastně, ty mě vším ohromíš! :D
    Ty pravdy a citáty a tak, co míváš na konci, jsou super, pěkně tě donutí přemýšlet! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. rýžové nudle nevypadají na oko vůbec dobře :D
    ale zeleninka skvělý

    OdpovědětVymazat
  4. jj, to máš pravdu, stává se o moc horších věcí... citát se moc pravdivý... vypadá to zajímavě, já bych jen vynechala houbičky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jídlo vypadá opět naprosto krásně, nechápu jak můžeš furt nalézat a vynalézat nové recepty, já furt vařím to samé dokola :D A pravda dne je pěkná a pravdivá :)

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj, nevím proč, ale tento recept mi připomněl moje oblíbené jídlo ohledně, kterého bych potřebovala poradit. Dříve jsem ujížděla na čínských nudlích, které jsem si připravovala doma jen s trochou koření a zeleniny a nebo kupovala přímo ve vietnamských "fastfoodech". Od doby, kdy jsem se rozhodla nad jídlem trochu přemýšlet a snažím se jíst zdravě jsem si je nedala. A zrovna tenhle recept mi ho připomněl.
    Máš s nimi nějaké zkušenosti a jak si vůbec stojí z hlediska zdravé výživy? Fakt je, že Asiaté nejsou zrovna národ tlouštíků :) Díky za odpověď

    OdpovědětVymazat