neděle 11. listopadu 2012

Rajčatová polévka s toastem (177 kcal)

Jak jsem ráno slíbila u prvního receptu - Ovesná kaše alé banánová káva, přidávám dnes druhý :-)......

1 porce:
150 g rajčat (34 kcal)
100 ml vody
50 ml polotučného mléka (24 kcal)
5 g zeleninového bujonu (14 kcal)
1/2 KL másla (18 kcal)
4 g cukru (16 kcal)
20 g cibule (8 kcal)
2x Bonavita toast (63 kcal)
sůl, pepř

Rajčata spaříme horkou vodou, oloupeme a nkrájíme na malé kousky. Na másle opečeme cibulku, přidáme pokrájená rajčata a osmahneme, zalijeme horkým vývarem, povaříme cca 5 - 10 minut a rozmixujeme, přidáme mléko, cukr, sůl a pepř (podle chuti) a podáváme s pečivem, já si dala toastíky.

Určitě jste si všechny všimly, že moc polévková nejsem :-)... Takže premiéra, možná jim ale přijdu na chuť :-)  
(PS: v reálu je barva polévky mnohem lákavější, holt špatné světlo pro focení mým stařičkým foťákem :-))

5 komentářů :

  1. to by mě nenapadlo :) vypadá dobře

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to zajímavě :) Určitě vyzkouším ;)

    OdpovědětVymazat
  3. a ty moc nedelas testoviny, vid? jeste jsem je tu snad nevidela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve vyhledávání receptů podle surovin je tu párkrát mám, ale moc je nejím, mám raději jiné přílohy :-)

      Vymazat
  4. Já taky nejsem polívková, ale chystám se tenhle týden vyzkoušet nějaké nové recepty, tak snad stihnu i polívku...:)

    OdpovědětVymazat