středa 14. listopadu 2012

Jogurtové lívanečky s medovým banánem (270 kcal)

1 porce:
20 g celozrnné mouky (71 kcal)
1 vejce (80 kcal)
100 g Albert bílý jogurt (41 kcal)
1/2 velkého banánu - 60 g  (55 kcal)
1 KL - 7 g medu (23 kcal)

Z bílku vyšleháme pevný sníh, žloutek smícháme s jogurtem a moukou, do této směsi pomalu přidáváme sníh z bílku a pořádně promícháme, aby vzniklo jednolitá hmota, poté smažíme placičky na ropálené nepřilnavé pánvi. Já jsem si na lívenečky nakrájela banán a pokapala medíkem :-)..... Doporučuji dělat malé placičky - velké se mi špatně otáčely :-)....

A jelikož jsem dnes snídala hodně brzy, tak jsem to měla i s rozvičkou, nechtěla jsem sousedy (holt starý barák, co má papírové stěny) budit mixérem, tak jsem se chopila metličky a hecla se, ano pevný sníh jde vymíchat i ručně :-)....

Holky, prosím o radu :-).... U hodně z Vás vidím "senza box" nebo "lady box" a jsem nějak nahlodaná, že bych to zkusila, ale jen jeden.... přemýšlela jsem spíše o "senza boxu" líbily se mi nějaké výrobky co už byly, ale nevím... zkoušely jste? A pokud ano, tak jen jeden nebo oba a který byste doporučily? Předem moc díky :-)....

13 komentářů :

  1. Já měla Lady Box a byla sem s ním nadmíru spokojená! Opravdu! Byly tam i výrobky kosmetické i z oblasti zdravého životního stylu :) A snídani bych si dalá! Asi si udělám lívanečky na oběd :)

    OdpovědětVymazat
  2. Oblizuju se až za ušima :-D Jinak doma už mám Ladybox a Senzabox je na cestě, já se prostě rozhoudnout neuměla :-) Těžko radit, co je lepší, každá jsme přece jen trošku jiná.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, nechceš taky udělat něco kreativního pro nás - alergiky na laktózu a vejce, vždycky se oblizuju až za ušima, ale mohu na většinu tvých receptů zapomenout :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mne asi přeceňuješ... :-)... neumím si představit co bych zplichtila bez mléčných výrobků :-/... bez vejce ještě jo, ale spíše ty mléčné výrobky, na kterých jsem závislá :-D... uvidím, popřemýšlím :-)

      Vymazat
  4. Tento měsíc jsem se rozhodla pro oba dva. Je to takový můj dáreček na vánoce. Potom se rozhodnu, který je lepší u kterého zůstanu :-)

    OdpovědětVymazat
  5. další recept do záložek :))

    OdpovědětVymazat
  6. podobné si taky občas dělám, výborná snídaně:) akorát jsem líná a nedělám sníh z bílků:D příště překonám lenost a zkusím to podle tebe:)

    OdpovědětVymazat
  7. tak to je dobré :D už se těším na víkendovou snídani, až si něco udělám podle tvých dobrot :) tak to se přiznám, že jsem o tom zatím ani neslyšela...

    OdpovědětVymazat
  8. Tak už vím co budu dělat o víkendu :) Vypadá to super a potom co jsem si oblíbila tvoje tvarohové lívance tak se pustím i do tohoto :) Děkuju za tip :)

    OdpovědětVymazat
  9. no tak to je pecka!
    přesně tyhle mám ráda
    dělám podobné, akorát mrkvové, budu muset přidat receptík ;))

    OdpovědětVymazat
  10. Já za sebe doporučuji Ladybox :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Jéé, tak ty lívanečky vypadají skvělě! Mam na ně teď akorát chuť! Asi si je zítra udělám :)

    OdpovědětVymazat