středa 21. listopadu 2012

Jáhlový krém s jablíčkem (259 kcal)

Jak jsem ráno psala u receptu na "Sójové maso s paprikovo-smetanovou omáčkou a bulgurem" tak dnes přidávám druhý receptík :-).

1 porce: 
40 g jáhel (145 kcal)
100 g jablka (62 kcal)
1 KL - 7 g medu (23 kcal)
10 g rozinek (29 kcal)
200 ml vody

Jáhly uvaříme ve vodě a necháme vychladnout. Jablíčko oloupeme a rozmixujeme s trochou vody, k rozmixovanému jablíčku do mixéru jáhly a znovu mixujeme, pokud je krém moc hustý můžeme přidat trochu vody. Do hotového krému přimícháme rozinky a pokapeme medem a máme hotovo.

Byla to výborná snídaně :-), jsem prostě na snídaně "úchylná", vždy je to jídlo, na které se z celého dne nejvíce těším :-)....

A něco pro zasmání: "Víte co zůstane suché na utopeném nemluvněti? No přece plenky Pemprs ;-)."

7 komentářů :

  1. Trocha černého humoru nakonec :D Snídaně vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm, dobrota! Děkuju za další inspiraci :-)

    Vtip - na tohle moc nejsem, černý humor a navíc já děti miluju :-) Ale jako vtipné to je, to jo :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé!něco podobného jsem si kdysi dávno koupila..ale věřím,že domácí verze je tisíckrát chutnější:)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem úchylná na snídaně. Nejradši bych snídala celý den a hrozně mě mrzí, že jich je jenom 7 v týdnu :D. Mám v poslední době tolik nápadů (inspirací z blogů), který chci zkusit a vůbec je do toho týdne nemůžu vtěsnat, protože se zároveň nechci vzdát svých oblíbených klasik :D.

    OdpovědětVymazat
  5. To mě nikdy nenapadlo.
    Není to moc sladké? Určutě to vyzkouším,vypadá to moc zajmavě..
    S "vtip" s pemprskama je super, sice morbidní , ale super!:D

    OdpovědětVymazat
  6. já jsem jáhly s jablíčkem neměla už hooodně dlouho, asík zase někdy udělám :) možná si k tomu dám oříšky, hrozinky mi nejedou ;)

    OdpovědětVymazat
  7. jako vždy super inspirace:) na snídaně jsem taky úchylná!:D

    OdpovědětVymazat