sobota 17. listopadu 2012

Pečený mandarinkový tvaroh (274 kcal)

Jak jsem ráno slíbila u prvního receptu (Bramborová kaše s fazolkami), přidávám dnes druhý recept :-).

1 porce:
200 g nízkotučného tvarohu (139 kcal)
50 ml polotučného mléka (24 kcal)
4 g - 1 kostka nebo malá KL - třtin. cukru (16 kcal)
60 g - 1 ks - mandarinka (26 kcal)
10 g - cca 1 PL -  celozrnné mouky (36 kcal)
10 ml - 1 velká PL -  javorového sirupu (33 kcal)

Mandarinku pokrájíme na malé kousky, smícháme s cukrem, tvarohem, mlékem, moukou a pořádně vymícháme. Pečeme v zapékací misce při 180C cca 25-30 minut, podle trouby. Hotové necháme trochu zchladnout a polijeme javorovým sirupem.

Já prostě tvaroh miluji, a to v jakékoliv podobě :-).

A jeden citát pro dnešní den :-) - "Žádná láska není tak opravdová, jako láska k jídlu." (G.B.Shaw)

9 komentářů :

  1. Děláš si srandu?! To musíš přidávat takové recepty zrovna teď, když mám střevní chřipku?!! :( :D

    OdpovědětVymazat
  2. už ten název je hodně zajímavý :O
    nikdy by mě nenapadlo míchat mandarinky s nějakým mléčným výrobkem
    tvaroh mám taky ráda - vypadá to skvěle :)
    a citát je super, ikdyž nevím jestli vždy pravdivej :)

    OdpovědětVymazat
  3. Uaaaa, uz viem co si zajtra urobim. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dělám něco podobného, jen tam vždy nahážu všechno ovoce, které mi příjde pod ruku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Žej je pečený tvaroh strašně dobrý jsem zjistila až díky tvým snídaňovým koláčkům. Tohle taky určitě vyzkouším, vypadá to výborně :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak to vypadá báječně, všechny přísady mám doma, tak že bych se do toho pustila hned teď? :D

    OdpovědětVymazat
  7. tvaroh také miluji a toto je báječný. MOhu se zeptat, má to mít tuhou konzistenci nebo tekutější? Já jen až se do toho pustím, aby mě to nepřekvapilo!:d

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tohle je fakt bomba! Dnes jsem pekla a stává se mým favoritem! Místo mandarinky jsem použila banán a zalila sójovým čokoládovým mlékem. Nahoru posypala kokosem a posekanými mandlemi. Lahoda, díky moc! :) Markét

    OdpovědětVymazat