úterý 6. listopadu 2012

Vločkovo-tvarohové placky s jahodovým tvarohem (274 kcal)

1 porce:
1 bílek (16 kcal)
100 g odtučněného tvarohu (69 kcal)
30 g Emco jemných vloček s vlákninou (104 kcal)
50 ml polotučného mléka (24 kcal)
100 g Fitness tvaroh s jogurtem jahodový (61 kcal)

Vločky zalijeme mlékem a necháme chvíli být, přidáme tvaroh a bílek a pořádně vše promícháme a smažíme placky na nepřilnavé pánvi. Hotové placky namažeme tvarohem a máme hotovo.


Takže opět přeji všem krásné ráno a příjemnou snídani :-).... Já jsem si rozhodně pochutnala a opět se projevuje moje "slabost" pro tvaroh :-)....

A zdravou stravou ke krásné postavě :-)... A víte, co je to 90-50-90 (ne, ne, tentokrát se nejedná o postavu;-)) - přece jízda městem kolem radaru ;-)....

8 komentářů :

  1. Mňam, úžasný!

    OdpovědětVymazat
  2. Můžu se zeptat, co děláš potom s těmi žloutky?Je hodně receptů, kam de dává pouze bílek, ale právě kvůli tomu "plýtvání" je nezkouším :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Buď si dělám sladký pečený tvaroh, kam zase patří je žloutek nebo je "měním" se sousedkou :-D... ona miluje pečení, ale takové to "pravé" a většinou jí zbudou bílky - takže ona mne bílky a já jí žloutky :-D...

      Vymazat
  3. než já všechny tvé skvělé recepty vyzkouším,bude ze mě babička
    úžasný:-)

    OdpovědětVymazat
  4. přesně, taky bych radši štíhlejší než svalnaté :) tak už vím, co budu mít v sobotu na snídani :) to je dobré, jak měníš se sousedkou :D

    OdpovědětVymazat
  5. jahody v listopadu? Ale vypadá to božsky
    S tím mensesem to máme stejné, musím se držet hodně zkrátka abych nesnědla vše na co příjdu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to je jahofový tvaroh od madety :-D... takže myslím, že s jahodama to moc společného nemá :-)

      Vymazat
  6. Zejtra to ozkouším, když v tom je ten tvarooh :D

    OdpovědětVymazat